PROBAJTE I VI

SVI ČLANOVI KRALJEVSKE PORODICE SE STROGO PRIDRŽAVAJU OVOG NAČINA ISHRANE: Zahvaljujući njemu su uvek zdravi i vitki!

Nutricionistkinja otkriva

Nutricija
Autor:
Foto: Profimedia

Nutricionistkinja Gabrijela Pikok koja godinama sarađuje sa kraljevskom porodicom otkriva kako izgleda njihov dnevni meni i po kojim se to principima oni hrane.

Baš kao što poštuju pravila kada je ponašanje i odevanje u pitanju, svaki član ove porodice voli da se drži pravila i kada je ishrana u pitanju. Primetili ste da su gotovo svi članovi kraljevske porodice doživeli duboku starost, a sve to zahvaljujući ovom načinu ishrane.

Oni primenjuju povremeni post. Pikok je zagovornica dva modela, 4:3 (četiri dana u nedelji se jede bez ograničenja, a tri se unosi samo 500 kalorija) ili model 16:8 (posti se 16 sati u danu, a 8 sati jede).

Post, kako tvrdi, ne preporučuje klijentima isključivo zbog mršavljenja već zato što navedene metode 'deluju protivupalno, sprečavaju kardiovaskularne bolesti i usporavaju starenje'.

Pikok takođe tvrdi da je jedan od ključa dobrog zdravlja uravnotežen unos šećera, stoga poručuje: 'Nikada nemojte jesti voće na prazan stomak jer će vam povisiti nivo šećera u krvi, baš kao i kafa. Preporučujem da voće jedete u kombinaciji sa proteinima'.

Britanska kraljevska porodica, Kraljevska porodica
foto: Profimedia

Grickalice na bazi proteina, poput jogurta sa orašastim plodovima i raznim semenkama ili proteinske pločice, preporučuje za popodnevni međuobrok.

Večera bi, kaže, trebala biti najlakši obrok u danu. Najbolje bi bilo da se ona satoji od barene ribe ili tunjevine i puno sezonskog povrća.

Ručak se sastoji od mesa, koje nema puno procenata masti i takođe dosta povrća.

Za doručak preporučuje kajganu od jednog celog jaja i 4 belanaca i 2 parčeta tosta.

(Stil.kurir.rs)

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...