vredi probati

Ruski lekar otkriva: Ova tehnika disanja smanjuje umor, leči anksioznost i alergije!


Postoje mnoge tehnike disanja ali Buteyko tehniku disanja se posebno preporučuje asmatičarima

Medicina 15.12.2018. - 18:31h Autor: Stil/Sensa
Foto: Profimedia

Učeći o pranajami, naučili smo da je pravilno disanje osnova optimalnog fizičkog i mentalnog zdravlja te da se različitim tehnikama možemo i opustiti i energizovati.

 

Ali ta metoda joge nije jedina koju možemo da probamo. Buteyko tehniku disanja, koju je 60-ih godina prošlog veka razvio ruski lekar i naučnik Konstantin Buteyko, preporučuje američka doktorka Kristiane Northrup, posebno astmatičarima i ljudima koji pate od alergija.


Prema Buteyko institutu za disanje i zdravlje, ova metoda povećava fizičku izdržljivost, smanjuje hronični umor, ublažava bolesti disajnih organa, napade panike i anksioznosti, poboljšava san, smanjuje apneju i hrkanje.

 

Prva vežba:

 

  • Polako naginjite glavu unazad pa napred, brojeći do tri za svaki smer naginjanja.
  • Zatim uskladite taj pokret sa disanjem.
  • Udahnite dok glavu zabacujte unazad i izdahnite kada je spuštate prema napred.
  • Dišite polako i tiho.
  • Ponovite vežbu 10 puta.

 

Vrhom jezika dodirnite nepce i dišite 60 sekundi: Efekat oduševljava i lekare!

foto: Profimedia

Druga vežba:

 

  • Normalno udahnite i izdahnite pa prstima zatvorite nozdrve ili zadržite izdisaj.
  • Zadržavajući dah, pomerajte glavu napred-nazad brže nego u prethodnoj vežbi.
  • Zatim otvorite nozdrve pa lagano udahnite. Usta držite svo vreme zatvorena.
  • Ponovite vežbu šest puta.

 

Cilj ovakvog disanja je da postupno produžavamo vreme tzv. kontrolisane pauze u kojoj zaustavljamo disanje.

 

Crni i crveni luk čine čuda za štitnu žlezdu: Ruski lekar pronašao spas za obolele!

 

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...