Efektno i lako

Zabavan način da smršate i izbacite negativnu energiju: Zumba u 5 koraka! (VIDEO)

Vežbanje sve vreme prati brza muzika koja vas pokreće i čini da se dobro osećate, smršate i još bolje zabavite
Fitnes 18.06.2015. - 13:13h Autor: bizlife.rs
Foto: Shutterstock

Fitnes trend koji sve više osvaja Srbiju i koji je zarazio ljubitelje plesa širom sveta svakako je popularna Zumba.

 

Treninge možete pohađati u većini teretana kao deo osnovnog fitnes programa, ali i kod kuće -  samo je potrebno da naučite pet osnovnih koraka kako biste zaigrali spremni!

 

Inače, ovaj program je devedesetih godina osmislio Kolumbijac Alberto Perez, a predstavlja mešavinu plesa i aerobika, a u koreografije ulaze elementi hop-hopa, sambe, salse, mamba i drugih plesova, kao i delovi osnovnih vežbi poput čučnjeva i iskoraka. Vežbanje sve vreme prati brza muzika koja vas pokreće i čini da se dobro osećate, smršate i još bolje zabavite.

 

Svi ga volimo, a ne znamo da leči: Aktivnost koju morate priuštiti sebi!

 

Posle treninga ćete se osećati sveže, rasterećeno i bićete puni energije. Ako smo vas ubedili da se oprobate u ovoj igri, nudimo pet osnovnih pokreta Zumbe:

 

Foto: Youtube printscreen / Keren Zumba
Foto: Youtube printscreen / Keren Zumba

 

1. Korak u stranu

 

Stanite uspravno i spojite noge. Iskoračite u levo, zatim vratite nogu do noge, ponovite isto desnom nogom. Počnite polako da pratite ritam muzike i sa svakim sledećim iskorakom blago podignite nogu kojom ne iskoračujete. Neka ruke prate vaše telo i polako njišite kukovima.

 

2. Korak unazad

 

Započnite desnom nogom i napravite korak unazad, a grudima se okrenite na desno. Isto uradite na levu stranu. Prednju nogu plago savite u kolenu dok radite vežbu i trudite se da pratite ritam.

 

Najbrži način mršavljenja: Za samo 4 minuta istopite 600 kalorija! (FOTO)

 

Foto: Youtube printscreen / Keren Zumba
Foto: Youtube printscreen / Keren Zumba

 

3. Dva koraka u stranu

 

Ova vežba liči na prvi korak samo što treba da napravite dva koraka u svaku stranu. Ispratite pokrete kukovima. Podignite ruke u visini ramena i blago ih gurajte u stranu u koju ste iskoračili.

 

4. Cumbia

 

Osnovni kolumbijanski pokret u Zumbi koji se često koristi, osnova je čačača. Napravite desnom nogom iskorak (prenesite težinu na prednju nogu), zatim nogu povucite u korak nazad (ponovo prebacite težinu na ovu nogu). Svakim korakom pomalo podignite levu nogu od poda.

 

Kućni trening koji topi kilograme: Kako do savršene linije za samo 10 minuta dnevno! (VIDEO)

 

Foto: Youtube printscreen / Keren Zumba
Foto: Youtube printscreen / Keren Zumba

 

5. Candle step

 

Podignite desnu ruku visoko, a levu stavite na kuk i okrenite se na desnu stranu. U tom položaju pravite quick step tri puta u desno. Zatim sve ponovite u levu stranu. Izbacujte bok noge kojom ćete se odgurnuti.

 

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.