Pomera granice

Nina Seničar otkrila tajnu svog savršenog izgleda: Boks je najbolji način da ostanem u formi i oblikujem svoje telo!

Nina ističe kako je uvek spremna da pomera granice i trenira bolje, brže i duže.

Lepi & Zdravi 23.05.2018. - 10:00h Autor: Promo
Foto: Promo

Atraktivna Novosađanka oduvek ističe kako je trening sastavni deo njenog života, pa često sa svojim pratiocima i fanovima deli kako uspeva da održi sjajnu formu. Trening kojem je Nina najposvećenija i u kom najviše uživa je svakako boks, a kao svoj životni stav izdvaja slogan #AlwaysTraining.

 

Nina ističe kako je uvek spremna da pomera granice i trenira bolje, brže i duže. A nakon dobrog treninga voli da se opusti u svoju rutinu ubaci i jogu. S obzirom da ova dva treninga podrazumevaju potpuno različite tehnike veoma joj je važna kvalitetna, izdržljiva i prilagodnjiva oprema, zato je Nina odabrala da bude zaštitno lice brenda Reebok u Srbiji.

foto: Promo

U sklopu “Always Training” kampanje Nina je otkrila kojih 5 pravila treninga se uvek pridržava kako bi od svakog treninga izvukla maksimum i ostala u formi:

 

1. Zagrevanje

 

"Jedan od najvažnijih delova treninga svakako je zagrevanje kako bih sprečila moguće povrede. Izbor vežbi zagrevanja najviše mi zavisi od jačine i intenziteta treninga, a najčešće su to lagano trčanje ili preskakanje vijače. Za boks je veoma važno zagrejati celo telo. Zatim bandažiram zglobove, uzmem odgovarajuće rukavice i moj trening počinje."

foto: Promo

2. Boks

 

"Boks je jedan od najboljih načina da ostanem u formi i oblikujem svoje telo. S obzirom da je ovaj trening dinamičan i nikad nije isti, ovo je odlična kombinacija dobre energije, zabave i održavanja forme. Takođe, boks je i odličan način da se oslobodim svakodnevnog stresa, pripremim se za uloge, održim fokus i opustim se."

foto: Promo

3.  Kardio i trening snage

 

"Za kvalitetan i efektivan trening neophodna je kombinacija vežbi snage i izdržljivosti sa kardio treningom. Uz boks najčešće kombinujem trčanje i preskakanje vijače kao najbolje načine sagorevanja kalorija. Vežbe radim u kraćim intervalima, po nekoliko serija, a između obavezno odmorim nekoliko sekundi. Što se tiče vežbi snage preferiram podizanje tegova, trbušnjake i čučnjeve. "

foto: Promo

4. Oprema

 

"Na putu do ostvarivanja najboljih rezultata potrebni su mi podrška, stabilnost i fleksibilnosti pri slobodnom kretanju u svim pravcima, dizanju tegova, sklekovima, izbačajima i čučnjevima. Pravi izbor patika mi je zbog toga jako važan, a Reebok Speed TR su dizajnirane tako da odgovore svim mojim zahtevima. Takođe, tehnologija tekstila mi je veoma bitna, a to znači spoj dobrog dizajna i funkcionalnosti. Sloboda pokreta je u boksu presudna pa mi zato kao gornji deo najviše odgovara Hero Racer Bra Pad jer mi pre svega pruža neophodu podršku, a brzo se suši. Omiljene helanke za trening su mi Reebok Lux, jer su lagane, lako se rastežu i omogućavaju mi brzo i slobodno kretanje."

foto: Promo

5. Istezanje

 

"Svaki trening završavam laganim istezanjem, ono je podjednako bitno kao i zagrevanje. Volim da u tišini izvedem nekoliko vežbi disanja i tako opustim telo nakon dobrog treninga. Tada postižem unutrašnji mir i koncentraciju i spremam se za dalje obaveze koje me očekuju."

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs