BOTANIČKA BAŠTA U BEOGRADU ĆE SADA BITI JOŠ LEPŠA ZAHVALJUJUĆI TEBI: Dovoljno je samo da uradiš 1 stvar

Pre par meseci Beograđani su se u prestonici suočili sa jednom vrlo neobičnom situacijom.

Lepi & Zdravi
Autor:
BOTANIČKA BAŠTA U BEOGRADU ĆE SADA BITI JOŠ LEPŠA ZAHVALJUJUĆI TEBI: Dovoljno je samo da uradiš 1 stvar
Foto: Marco Ciccolella / Alamy / Alamy / Profimedia

Naime, na već poznatim lokacijama, gde je vrlo prometan saobraćaj, našli su se nesvakidašnji bilbordi koji su izazvali razne reakcije kod građana, dok pripadnicima muške populacije gotovo da ništa nije bilo jasno. I tek što su razjasnili o čemu se radi – stiže nova akcija.

O kakvim bilbordima je bilo, zapravo, reč?

Prvo je svima privukao pažnju natpis na njima u desnom uglu: “Zahvaljujući posebnoj tehnologiji ovaj plakat apsorbuje CO 2 i tako pročišćava vazduh”. Osim toga, na bilbordima je stajao i logo kompanije Libresse uz poruku: “Čuva tebe. Čuva prirodu.”

I dok su se muškarci pitali o čemi se radi i pokušavali da saznaju šta se krije iza zagonetnih rečenica, pripadnice lepšeg pola su već pri prvom pogledu shvatile o čemu se radi. Štaviše, cela zamisao ih je oduševila, te su mnoge od njih i fotografisale snažne poruke sa bilborda.

Baš iz razloga jer su odmah prepoznale značaj asporpcije, odnosno upijanja, koja umnogome utiče na svakodnevno funkcionisanje – bilo da je u pitanju sposobnost drveća da upija zagađen vazduh u centralnim gradskim ulicama ili upijajuća moć kvalitetnog uloška, koja ženi pruža mogućnost da živi odvažno.

Upravo iza cele ove priče stajala je kompanija Libresse, poznata po svojim vrlo transparentnim i efikasnim kampanjama koje dižu svest kod ljudi o brojnim bitnim temama, ruše tabue i stavljaju zdravlje žena na prvo mesto.

A sada imaju novu akciju – žele zajedno sa svima nama da još više ulepšaju Botaničku baštu “Jevremovac” koja je posebni zeleni dragulj naše prestonice. Skoro 150 godina krasi Beograd, a svako ko je posetio, uverio se da je to blago svakog od nas, zato hajde zajedno da je čuvamo i negujemo.

Glavni cilj kompanije

No, ono što mnogi možda još uvek ne znaju jeste da je jedan od najvećih ciljeva ove kompanije da do 2030. godine smanji svoj ugljenični otisak za 30%.

Libresse
foto: Promo

Upravo se iza bilborda, koji su stajali u periodu od 20. februara do 19. marta na pozicijama na kojima zbog bezbednosti u saobraćaju nije moguće posaditi drveće, krila jedna održiva tehnološka inovacija. Naime, samo jedan postavljeni bilbord upio je CO₂ koliko i 2 rastuća drveta u tom istom razdoblju.

Libresse ima samo jednu misiju – da čuva tebe, a i prirodu! Zato, u periodu od 1. do 31. maja, od svakog kupljenog Libresse ili Zewa proizvoda, u bilo kojoj

Idea, Roda ili Mercator prodavnici u Srbiji, odvojiće 20rsd za obnovu dela Botaničke baste.

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs