Obratite pažnju

Nemate telo kakvo želite? Možda su ovo 4 glavna razloga!

Zdravo se hranite, ne prejedate se, unosite dovoljno zdravih namirnica, a u poslednjih nekoliko meseci niste propustili ni jedan trening. Ipak, nemate telo kakvo želite
Lepi & Zdravi 07.04.2014. - 10:38h Autor: covermagazin.com
Foto: Shutterstok

Neki okrivljuju gene, a drugi fotošop, verujući kako je telo s naslovnice i tako nemoguće imati. Ipak, postoje 4 razloga koja objašnjavaju zbog čega vaša dijeta ne funkcioniše kako biste hteli.

 

U lošoj ste vezi
Ovo je jedan od čestih razloga gojaznosti. Jedete sve što bi trebalo: ribu, jaja, cele žitarice, orašaste plodove, voće, a ipak, u poslednje ste se ugojili par kilograma.
Krivac za to je loša veza, ali ne samo ljubavna veza. Prestrogi roditelji, loš šef, užasne kolege, prijatelji ili saradnici dodaju stres u vaš život, a sve to rezultira nakupljanjem masnoća, posebno u području trbuha. Dobar savet za mršavost je da izbegavate toksične ljude što je više moguće, te pronađete aktivnosti koje će vam nadomestiti užitak.

 

OVDE pročitajte pet znakova koji otkrivaju sebičnog muškarca.

 

Netolerantni ste


Ponekad je uzrok debljine netolerancija prema određenoj vrsti hrane. Obično su ljudi netolerantni na jaja, orahe, soju, pšenicu ili mlečne proizvode, ali možete biti alergični na sve, od ananasa do papra. Ako sumnjate da je razlog vaše debljine netolerancija prema hrani, uradite test alergije kako biste potvrdili ili otklonili tu mogućnost.

 

Potrebna vam je detoksikacija
Toksini iz okoline – smog, dim cigareta, lekovi… sve se to nagomilava u našim ćelijama i ima potencijale da negativno utiče na naše telo. Budući da je telo pametno, ono masnoćama sprečava toksine da uđu u krvotok. Postoje mnoge terapije kojima ćete očistiti telo. Potražite neke kure za detoksikaciju tela ako mislite da je to razlog vaše debljine.

Ne trudite se dovoljno


Samo zbog toga što vežbate konstantno i zdravo se hranite, ne znači da ćete i smršati. Postoji šansa da treninge ne ciljate optimalno, a da su vam porcije još uvek prevelike.
Većina ljudi ne shvaća razmer aktivnosti i unosa hrane, pa ako imate "sedelački" način života, neće biti dovoljna dva ili tri treninga nedeljno da biste smršali. Treba vam mnogo više aktivnosti od toga. Takođe, ako ste smanjili porcije u odnosu na ono što ste ranije jeli, možda je to još uvek previše. Malo se više informišite o kaloričnosti hrane i dnevnim potrebama prosečne osobe.

 

OVDE pogledajte kojih pet znakova ukazuju da vam je hitno potrebna detoksikacija.

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...