Amelijini plavi uvojci i savršen ten pomogliu su joj da nezvanično dobije titulu najlepše članice kraljevske porodice, navodi magazin Tatlet.
Ipak, ovog puta Amelija je predstavila totalno drugačiji izgled u novoj reklamnoj kampanji za kozmetički brend Illamasqua.
Lepotica, koja se i ranije našla u ulozi modela za razne modne kampanje, ovog puta je svoju dugu plavu kosu sakrila iza perike sa šiškama, dok je ulice ulepšala svetlim karminom i narandžastom senkom pažljivo apliciranom oko očiju.
Inače, Amelija je do sada postigla najveći uspeh u karijeri modela predstavljajući italijanski diazjnerski dvojac Dolče i Gabanu, a uplela je svoje prste i u dizajn, osmišljavajući kolekciju za britansku modnu marku Penelope Chilvers.
Modni angažmani i uzbudljiv način života pomogli su joj da postane jedna od zvezda Instagrama, te je trenutno na ovoj mreži prati više od 74.000 ljudi.
Dvadestrogodišnja Ledi Amelija Vindzor izabrana je za novo lice brend Ilamasquea, a njen izgled na promo fotografija dokazao je da poseduje neverovatnu moć transformacije.