Predsednik kompanije "Adrija medija grupe" (AMG) Aleksandar Rodić danas je posetio "Adrija mediju Zagreb" (AMZ) koja već tri godine posluje u okviru Adrija medija grupe.
"Izuzetno sam ponosan na sve zaposlene u "Adrija mediji Zagreb" koji ulažu veliku energiju kako bi naša izdanja u Hrvatskoj bila prepoznata po profesionalnosti i visokom kvalitetu", rekao je Rodić i poručio zaposlenima:
"Znam da je situacija u medijima teška i da borba za tržišnu poziciju zahteva svu posvećenost, ali nakon ove posete iznova sam uveren da je naša budućnost sigurna", istakao je predsednik kompanije AMG Aleksandar Rodić.
Direktorka AMZ Ivona Čulo, zahvalila se predsedniku kompanije na poseti i podršci, naglasivši da su regionalna saradnja i zajednički razvoj, pogotovo u sferi digitalnih medija, ključni za uspešan rast kompanije:
" 'Adrija medija Zagreb' već godinama ima jasnu poziciju tržišnog lidera u segmentu glossy magazina u Hrvatskoj. Uspešnost kompanije leži upravo u najkvalitetnijim kadrovima i našoj fleksibilnosti i sposobnosti da na vreme prepoznamo potrebe tržišta. U skladu s dugoročnom strategijom, kompanija se poslednjih godina izdigla u tzv. fabriku sadržaja i na jednom mestu nastojimo da okupimo različite profitne jedinice koje nam osiguravaju dalji rast. Sigurna sam da ćemo sa svojom kvalitetnom i širokom ponudom i, naravno, saradnjom s "Adrija medija grupom" sa Aleksandrom Rodićem na čelu, kao i sa "Styria Medija Group" zauzeti poziciju jedne od vodećih multimedijskih kompanija u regionu", rekla je Čulo.
"Adrija medija Zagreb" trenutno ima 13 magazinskih izdanja, koje plasira na teritoriji Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hrecegovine, među kojima su Elle, Men’s Health, Story, Cosmopolitan, National Geographic, Sensa... Portfolio obuhvata i 10 digitalnih izdanja i 20 javnosti dobro poznatih brendiranih događaja. Svakog meseca magazine čita oko 800.000 ljudi, a veb stranice poseti preko dva miliona korisnika.