Četvoromesečna kampanja

Zasadi drvo: AMG i DM u najvećoj akciji sadnje drveća - priključite se i vi!

Ovo je najveća akcija sadnje drveća i želimo da pozovemo i građane da nam se priključe i zasade svoj kiseonik, kaže predstavnik DM-a

Vesti 03.07.2019. - 13:09h Autor: Kurir
Foto: Ilustracija / Profimedia

Adria Media Group i Dm drogerie markt, zajedno sa Ministarstvom poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede - Uprava šume, JP Srbijašume, JP Vojvodinašume, Pokret Gorana Srbije i Privrednom komorom Srbije pokreću veliki projekat "Zasadi drvo".

 

Konferenciju otvara ministar poljoprivrede Branislav Nedimović, a o društvenoj odgovornosti kompanija, važnosti uključivanja svakog građanina u projekat govoriće predstavnik kompanije DM Predrag Petrović, CEO Adria Media Group Igor Žeželj, kao i Saša Stamatović, direktor Uprava šume.

 

Ministar Branislav Nedimović zahvalio je AMG i DM na ovoj akciji rekavši mu je drago što je ministarstvo poljoprivrede deo toga.

 

"Uvek imamo taj generacijski sukob kako da kvalitetno živimo a da očuvamo životnu sredinu. U prethodnih par decenija čovek je zbog svog komfora bio spreman da uradi sve, a onda stiže sve na naplatu, priroda vraća sve", rekao je ministar i dodao:

 

"Spomenuli smo ovde poplave koje su bile pre mesec dana. Bujične poplave nastaju najvećim delom uništavanja šume. Kada sam gostovao u jednoj emiciji pitali su me kako ćemo rešiti taj problem, a ja sam im rekao postoji prost i komplikovan način. Skuplje bi bilo da gradimo brane, a jeftiniji i prostiji način je da lepo posadimo, usporimo tu vodu, ona izgubi na tom intenzitetu i spasimo naselja koja se nalaze ispod nas".

 

On je rekao da se nada da će akcija Zasadi drvo pomoći da se reši ne samo pošumljavanje, već i drugi problemi, poput poplava.

 

"Ja u životu ne volim samo da učestvujem, već da pobeđujem, tako bih voleo da u ovoj akciji pobedimo. Dva drva za jedno posečeno je dosta, ali se neću zadovoljiti time. Kada imate viziju i planirate bolju budućnost, onda pokrenete akciju Zasadi drvo", rekao je Nedimović.

 

Igor Žeželj, direktor AMG rekao je da ova akcija pokazuje sve kvalitetne stvari koje je kompanija uradila do sada, da je važna za sve nas i da se nada da će imati veliki odziv građana, kako je i ministar predočio.

"Prošle godine smo dosta radili na promociji održivog razvoja kao takvog, a ove godine pokrenuli platformu za partnerstva i inkluziju što većih broja kompanija i svih onih koji mogu da pomognu da se održivi razvoj ne samo promoviše već i desi. Zasadi drvo je prava akcija za takvu stvar", rekao je Žeželj.

 

Predrag Petrović, predstavnik DM drogerie markt rekao je da se rado odazvao pozivu AMG da bude deo ove akcije.

 

"Želimo da pružimo građanima priliku da učestvuju u ovoj važnoj inicijativi. Naša kompanija se kontansto bavi temom održivosti i podržavamo inicijative za očuvanje životne sredine, deo smo i kampanje WWF, podržali smo i inicijativu čepom do osmeha u okviru koje smo sakupili više od 30 tona. Kroz ovu akciju zasadićemo 15 hektara šume, a sadnju ćemo proširiti širom zemlje. Ovo je najveća akcija sadnje drveća i želimo da pozovemo i građane da nam se priključe i zasade svoj kiseonik", rekao je Petrović.

 

Direktor Uprava šume Saša Stamatović istakao je da mu je drago što ovakve akcije postoje jer su važne.

 

"Nije slučajno da ekonomija i ekologija imaju iste reči, obe se bave staništem u kojem živimo. Uprava za šume dobila je veći budžet za šume, sa 450 na 750 miliona. Ova akcija nam je mnogo legla i uklopila se u ono što već radimo. Želimo da iskoristimo medije da promovišemo ovu akciju", rekao je Stamatović.

 

Projekat u organizaciji Adria Media group i DM drogeria markt "Zasadi drvo" se organizuje sa ciljem da se podigne svest o značaju pošumljavanja područja kojima je to potrebno, o načinima očuvanja životne sredine i angažovanju građana da se uključe u akciju pošumljavanja.

 

Važnost četvoromesečne kampanje "ZASADI DRVO" ogleda se u tome što ćemo edukovati građane i pričati o strategiji i radu kao i značaju šuma i zajedno otvoriti sezonu jesenjeg pošumljavanja i dati priliku svakom građaninu da zasadi svoje drvo.

 

Jednodnevna radna akcija, koja će se dešavati poslednje subote u oktobru, ispratiće se specijalnom live TV emisijom Zasadi drvo tokom trajanja akcije i izveštavati iz sata u sat o broju posađenih stabala i efektima akcije.

 

Ovim putem pozivamo sve građane da se uključe u najveću akciju sadnje na teritoriji Srbije, pošto će biti obezbeđene sadnice i lokacije za svakog građanina koji bude želeo da se uključi.

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs