Nataša Bekvalac je na svom koncertu u Novom Pazaru, dominirala haljinom koja je bila pravo oličenje dame od stila (Nataša generalno važi za jednu od najlepše obučenih žena u Srbiji).
Dok je svoje pesme izvodila energično, a njen glas osvajao publiku, kombinacija je upotpunila ceo doživljaj prave pevačke dive, doprinevši da nastup ostane upamćeniji.
Nataša je za nastup odabrala "purple rain" haljinu od satena koja se presijavala pod svetlima reflektora, stvarajući luksuzni osećaj u vazduhu. Saten kao materijal, najbolji je u večernjoj varijanti, dok je tokom istorije samo tada i bio namenjen. Nataša Bekvalac je odlično iskoristila priliku, prikazujući da se držala modnih pravila, što je u današnje vreme retka pojava.
Upečatljiv detalj bio je veliki šlic na nozi u stilu Anđeline Džoli sa dodele Oskara 2012. godine, kada je ta haljina ušla u modne anale kao jedna od najikoničnijih. Otkrivao je celu levu nogu, dok je detalj koji se najviše istakao bio naramenice. Pravo vreme za povratak moćnih odela (tzv. power suits), košulja, bluza itd.
Priča o naramenicama iz osamdesetih
Naramenice su svojevremeno kada su doživele bum tokom osamdesetih, bile njen neizostavni deo. Odlikuje ih predimenzioniranost, dramatična forma i avangardna pojava.
U periodu kada su nastale, nisu predstavljale samo modni detalj koji je za cilj imao estetiku, već je sadržalao i određenu modnu izjavu žena koje ulaze u korporativni svet u kome dominiraju muškarci. Široka ramena odavala su utisak moći i snage, što je omogućavalo ženama da prošire figuru u vizuelnom smislu i istaknu se na taj način.
Dizajner koji je prvi krenuo da prikazuje široke naramenice, bio je čuveni Tjeri Mugler, koji je u svojim kolekcijama prikazao dramatične siluete. Tjeri je u svom radu bio opsednut futurističkom modom, oštrim arhitenktonskim linijama, koja su ostavljale utisak drame, agresivnosti, snage i moći. Tjerija su nedugo zatim krenuli da prate i dizajneri Klod Montana i razigrani Žan Pol Gotje. Njihova "kockasta" izdanja ostavila su utisak i na modne urednike i druge dizajnere, a onda je trend krenuo munjevito da se širi, i ostao je gotovo celu dekadu, sve do devedesetih godina, kada minimalizam i grandž uzimaju primat. Tokom osamdesetih, norma je bila da haljine, sakoi i košulje imaju naramenice.
Trend je na kraju bilo svedočanstvo o probijanju žena u korporativnom svetu i želji za jednakošću.
Kako nositi naramenice za sezonu jesen-zima
Naramenice su u nekoj ruci ekstremi u modi. Zašto? U zavisnosti od toga kako ih budete poneli, rezultat može biti samo jedan i isključiv. Ili ćete izgledati presavršeno, ili ćete izgledati veoma loše.
Zato vam u nastavku donosimo predloge kako da izbegnete svaku grešku i interpretirate ih za sezonu jesen-zima 2025/26.
