Jovanka Broz bila je kraljica stila, a kao prva dama Jugoslavije bila je u žiži interesovanja. Modni stil koji je negovala bio je poseban, a bio je predmet brige velikog broja jugoslovenskih preduzeća i modnih dizajnera.
Uvek je izgledala prefinjeno, dok su odevni komadi koje je nosila na njoj izgledali veoma skupo. Međutim, Jovanka je bila izrazito skromna kada je moda u pitanju, te se nije razmetala. Njen garderober bio je pun odeće koju potpisuju strani modni kreatori, ali je takođe bila velika podrška domaćoj modnoj inustriji i dizajnerima.
Druga polovina 60 - ih godina sa sobom je donela i razvoj modne industrije u Jugoslaviji, a veliku podršku modnoj ekspanziji dala je upravo Jovanka. Naime, ona je bila redovna gošća na beogradskim sajmovima mode, dok je za strane posetioce i sama organizovala revije domaćih kolekcija, a najčešće u prostorijama Jugoeksporta.
Od druge polovine 1960-ih, kada dolazi do razvijanja modnog dizajna nekadašnje Jugoslavije, Jovanka Broz postaje redovna gošća na beogradskim sajmovima mode, a za strane posetioce je često i sama priređivala revije domaćih kolekcija, najčešće u prostorijama nekadašnjeg Jugoeksporta.
U okviru ovih manifestacija, prva dama Jugoslavije je organizovala i revije u čast najviših državnih zvaničnika i njihovih supruga. Tako je Jovanka organizovala i reviju za ženu predsednika Republike Portugalije Mariju Estelu da Kosta Gomes u oktobru 1975., dansku princezu Benediktu i princa Riharda u novembru 1975., ali i suprugu predsednika Francuske Valeri Žiskar d ́Esten 1976.
Jedan od domaćih modnih kreatora koji je imao priliku da lično prezentuje svoje modele prvoj dami, bio je Aleksandar Joksimović koji je tom prilikom predstavio svoju grandioznu kolekciju iz Vitraž mode.
Posećujući revije, obično u društvu nekog od visokih političkih i partijskih funkcionera ona je oživljavala interes za domaću modu istovremeno je visoko pozicionirajući među ostalim vrstama kulturnih produkcija.
Modni magnati, poput Balmejna, Balensijage i Diora bili su prisutni u njenim kolekcijama, pa je kraljica jugoslovenskog stila ostala prepoznatljvia i po Balmejnovom mantilu. Za obuću je uglavnom birala jednostavne salonke, Balmejnove potpetice ili one iz domaćih zanatskih radnji. Čitav izgled upotpunjavale su pretežno kožne tašne u životinjskim dezenima i damski šeširi u raznim krojevima.
Prva dama je često davala podršku i ručnoj trikotažnoj proizvodnji iz Sirogojna.
Jovanka je pratila svetske modne trendove, ali je izgradila i svoj lični, prefinjen i glamurozan stil - prepoznatljiv po odeći krojenoj uz telo, otvorenog dekoltea, naglašenog struka, sa skupocentnim ali decentnim nakitom.
Prkosila je modnim trendovima, a njena skromnost ogleda se i u činjenici da je odevne kombinacije ponavljala više puta.
Za dnevnu odeću Jovanka je najčešće birala pažljivo skrojene i strukirane kostime od štofa, svile, a ponekad i Šanelove kostime. U njenom garderoberu večernjih toaleta često su se mogli naći i komadi od svile i lana. Njeni odevni komadi su bili najčešće svetlih boja i često s kontrastnim detaljima, mada je volela da ponese i ljubičastu i tamno zelenu boju.
Po svemu sudeći, njena odeća je bila mešavina jugoslovenske modne industrije, zanatske proizvodnje, ali i najvećih svetskih modnih kuća.