MODNO PRAVILO ANE VINTUR KOJE MNOGE ŽENE KRŠE: Najstroža kritičarka 1 komad nikad ne nosi, u njemu izgledamo JEFTINO

Saznajte koju odeću ne voli najstrožija modna kritičarka, Ana Vintur, i u čemu je nikada nećete videti.

Moda
23:53h Autor:
MODNO PRAVILO ANE VINTUR KOJE MNOGE ŽENE KRŠE: Najstroža kritičarka 1 komad nikad ne nosi, u njemu izgledamo JEFTINO
Koju odeću ne voli Ana Vintur, Foto: Profimedia

Čuvena urednica magazina "Vog" Ana Vintur uvek je savršeno obučena, a njenom načinju odevanja se dive apsolutno sve žene. Tajna dobrog izgleda jedne od najuticajnijih žena u svetu mode nije u skupim odevnim komadima, već u vrlo smelom stilu, jer ruši granice gde god se pojavi.

Ana Vintur ima stroga pravila kojih bi svaka dama trebalo da se drži kako bi izgledala prefinjeno. Mnogi čuveni dizajneri uvažavaju njeno mišljenje pred lansiranje svojih kolekcija, a jednog pravila svaka žena treba da se drži.

Ana Vintur
Ana Vinturfoto: Profimedia

U pitanju je logomanija koja je poslednjih godina uzela maha, pa je tako većina modnih kuća lansirala razne odevne komade i dodatke s istaknutim logom ili monogramom svog brenda.

Pre nekoliko godina pohvalila je modnu kuću Celine zbog diskretnih i anti-brending kolekcija, ali i ona je u međuvremenu podlegla ovom trendu.

Celine, Torba, Stil, Kaput
foto: Shuterstock

Na ulicama svetskIh metropola često se viđa strast prema odeći s istaknutim logom. Veoma populan print je onaj sačinjen od dva slova G. Reč je o monogramu modne kuće Gucci koji predstavlja inicijale njihova osnivača.

Reč je o Guccio Gucci koji je ovu legendarnu italijansku modnu kuću osnovao 1921. godine, a simetrični monogram u smeđoj boji osmislio je 1933. godine njegov sin Aldo.

Balenciaga, čizme, štikle
foto: Shutterstock

Ana Vintur i dalje preferira odeću na kojoj nema nikakvih velikih obeležja brendova koje nosi, a u komadima s masivnim monogramima nikad je nismo videli.

1 / 6 Foto: Profimedia

Dugoročno gledano, to je definitivno isplativija modna filozofija jer će nošenje komada s logom pre ili kasnije opet izaći iz mode i vratićemo se odeći napravljenoj uz diskretniju marketinšku strategiju.

Mnoge slavne dame ipak upadaju u zamku, mislieći da izgledaju skupo i glamurnozno kada imaju istaknut logo brenda na garderobi, međutim, sudeći prema pravilu najveće modne kritičarke - to izgleda jeftino!

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs