Šta učiniti u takvoj situaciji? Hoćete li nešto reći, vratiti hranu, i biti ona osoba? Bez brige, u takvim situacijama možete slobodno da vratite hranu bez da na sebe navučete gnev celog osoblja restorana, ali dokle god je situacija primerena. Pogledajte o kojim situacijama se radi!
Foto: Shutterstock
- Vaš odrezak nije pripremljen na pravi način.
- Hrana je zagorela.
- Hrana nije dovoljno kuvana.
- Naručili ste jelo, a niste bili svesni da ste alergični na neki od sastojaka.
- Jelo je vrlo ljuto iako to nije bilo naglašeno na meniju.
- Dobili ste nešto što niste naručili.
- Našli ste vlas (tuđe) kose u svom tanjiru.
- Čini vam se da je deo jela prethodno podgrejan dok je ostatak jela hladan.
- Dobili ste porciju primerenu za predjelo iako ste naručili glavno jelo.
- Jelo je preslano.
Jeste li ikada doživjeli neku od ovih situacija u restoranu? Šta ste učinili? Pište nam u komentarima.
Malo koja situacija frustrira kao neispunjena očekivanja u restoranu – naručili ste “fenomenalno” jelo, a ono što ste dobili daleko je od toga
Budi deo Stil zajednice.