Osigurajte blagostanje

Stres vam ne može ništa: Žene koje imaju ovih 6 navika ne treba da brinu!

Zatvaranje očiju samo na jedan trenutak i fokusiranje na jednu ili više stavri na kojima ste zahvalni, može vam pomoći da preusmerite energiju, povećate produktivnost i smanjite nivo stresa

Zanimljivosti 21.02.2018. - 15:48h Autor: minimagazin.info
Foto: Profimedia

Stres je osećaj koji dobro poznajemo, možda čak i predobro. Užurban način života i okruženje koje diktira svoj tempo veoma često mogu biti uzročnici stresa. Krajnji rezultat? Prejedanje, nesanica i negativne misli koje utiču na vas fizički, mentalno, društveno, duhovno pa čak i profesionalno.

 

Kako sprečiti stres da utiče na vaše opšte blagostanje? Pratite sledećih šest isprobanih i proverenih navika žena koje nemaju problema sa stresom.

 

Spavajte

Miran san ne samo da vas priprema za sledeći naporni dan već i sprečava nastanak iscrpljenosti koja je veoma često jedan od preduslova stresa. Suočavate se sa nesanicom koja je povezana sa stresom ili samo treba da poboljšate kvalitet odmora? Stručnjaci tvrde da je “užina” pre spavanja, koja se sastoji od male količine složenih ugljenih hidrata (kao što su, na primer, ovsene pahuljice) odličan recept za dobar san. Pored toga, potrebno je i da su vam jastuci i dušek udobni, a spavaća soba zatamnjena i hladna.

 

Kako da sprečite migrenu: Naučnici kažu da je potrebno da smanjite oksidativni stres!

foto: Shutterstock

Izađite napolje

Odvojite trenutak da napustite radni sto i da se podsetite kako izgleda dan! Iako sunčanje i nije najpametnija ideja, malo sunca i svežeg vazduha svakog dana nudi mnoštvo pozitivnih efekata. Dakle, izađite malo napolje, makar to bilo na pet minuta, kako biste smanjili napetost, razbistrili glavu i napunili baterije. Jeftinije od odmora, a gotovo jednako efikasno.

 

Pijte manje kafe

Unošenje manje kofeina može držati na odstojanju promene raspoloženja i nervozu koji se povezuju sa stresom. Verovatno nećete biti svesni koliko snažaj uticaj kofein ima na vaše telo i raspoloženje sve dok ne smanite njegov unos. Jedini izuzetak: pre vežbanja – novija istraživanja pokazuju da unos kofeinskih napitaka pre vežbanja poboljšava performanse i ukupni efekat.

 

Redovno vežbajte

Pridržavanje redovnog rasporeda vežbanja ne samo da će vam pomoći da budete u formi već će vam pomoći da nađete unutrašnji mir, izbacite iz sebe negativnu energiju i rešite se stresa. Na primer, ako odlučite da svakog utorka idete na časove joge, vi se obavezujete da ćete posvetiti određeni vremenski period sebi i svom blagostanju. To je dobar osećaj, i psihički i fizički.

 

Čudotvoran čaj: Ublažava depresiju, nesanicu i stres!

foto: Shutterstock

Držite se zdravih grickalica

Tokom stresnih dana važno je da redovno jedete, kako bi metabolizam bio na optimalnom nivou i kako biste imali dovoljno energije za nošenje sa svakodnevnim izazovima. Međutim, ukoliko volite grickalice, imajte na umu da velika većina njih vodi do osećaja tromosti, nadimanja ili hiperaktivnosti, a sve navedeno može prouzrokovati i pogoršati negativne simptome stresa. Umesto da odmah posegnete za čipsom ili čokoladicama, držite se zdravih grickalica (kao što su neusoljeni bademi).

 

Mislite pozitivno

Kada se suočavaju sa stresnim situacijama, naše misli obično “oslabe” te se naš uobičajeni optimizam pretvara u negativne i zbunjujuće misli. Ovakve misli, zauzvrat, stvaraju više stresa i tako produžuju negativan ciklus. Međutim, zatvaranje očiju samo na jedan trenutak i fokusiranje na jednu ili više stavri na kojima ste zahvalni, može vam pomoći da preusmerite energiju, povećate produktivnost i smanjite nivo stresa.

 

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...