Kompanija iz Arizone, kao deo kampanje koja želi izjednačiti muškarce i žene u određenim uobičajeno muškim zanimanjima, došla je na ideju za novi ženski znak za toaletima širom planete ima novi dizajn.
Tania Katan tvrdi kako trougao koji je predstavljao haljinu na znaku za ženski WC zapravo nikada nije trebalo da predstavlja haljinu.
Oni su na novom znaku haljinu pretvorili u plašt, pa tako poručuju da žene mogu biti superheroji.
"U nauci, tehnologiji, umetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima žene su često nevidljive, nepozvane ili jednostavno zaobiđene. Devojke i žene koje se zanimaju za nauku, tehnologiju, mehaniku i matematiku su manjina", rekli su iz kompanije.
Kampanji ''Nikad nije ni bila haljina'' cilj je pokrenuti razgovore o prihvatanju žena u bilo koje zanimanje. Nije reč samo o jednakosti žena, nego i o tome da se popuni veliki nedostatak radnih mesta u mnogim zanimanjima, piše Večernji.hr