uradite ovako kada ste ljuti

Pobedite bes istog trena: 9 saveta da kontrolišete ljutnju, provereno deluju!

Postoje načini kako da izbegnete postupke i rečenice zbog kojih ćete se kasnije kajati kada vam prođe ljutnja

Zanimljivosti 10.01.2020. - 20:42h Autor: Stil/Večernji.hr
Foto: Shutterstock

Ljutnja i izlivi besa ne samo da utiču na donošenje odluka već mogu da dovedu do raznih zdravstvenih problema, naročito ako je dugotrajna i konstantna.

 

Stres ukoliko je hroničan može da oslabi ceo ljudski organizam. Stoga, potrebno je znati kako kontrolisati bes.

 

U nastavku pročitajte savete koje prenosi Msn.com.

Počnite da brojite

 

Možete da brojite od 100 do 1, a to će vam pomoći da skrenete misli sa  stvari koje su vas naljutile. Dok brojite vaše srce će se smiriti i usporiti rad.

 

Dišite

 

Dok brojite, počnite duboko da dišete na nos, a izdišite na usta nekoliko puta dok se ne smirite.

 

Prestanite da pričati, već počnite da mislite

 

Kada su besni i uznemireni mnogi u afektu kažu stvari koje uopšte ne misle.

 

Za vreme svađe stanite i razmislite pre nego što izgovorite ružne. Probajte da saberete misli i ostanere mirni, počnite da govorite kada se smirite.

 

Ljutnja ili tuga - šta je kobnije po naše zdravlje? Evo odgovora!

foto: Profimedia


Imajte neku svoju mantru

 

"Smiri se", "opusti se", "dobro si", "misli, misli, misli" - nađite neku svoju frazu ili jednu reč koju ćete ponavljati dok god ste uzrujani.


Odvojite vreme za sebe

 

Sklonite se u sebu u kojoj ćete biti sami sa sobom ili zamislite neku opuštajuću destinaciju.

 

Zatvorite oči i fokusirajte se isključivo na to. Planine, zvuk mora ili samo vaša soba - koja god destinacija bila u pitanju, smiriće vas.

 

Prošetajte se

 

Izađite iz kuće ili kancelarije u šetnju. Na taj način proradiće vam cirkulacija, pročistićete misli, a stres će nestati.

 

Pobedite bes za vaše dobro: Niste ni svesni koliko ljutnja loše utiče na vaše zdravlje!

foto: Profimedia

 

Slušajte muziku

 

Pustite pesmu koju volite i koja će vam odvući pažnju od onog što vas je iznerviralo.

 

Plešite i pevajte

 

Izbegavajte hevi metal ili neku drugu agresivnu vrstu muzike koja samo pojačava nervozu i adrenalin.

 

Izrazite svoju ljutnju

 

Čak i kada ste ljuti možete da iskažete kako se osećate. Uvek pokušajte da to kažete mirno i staloženo. Zreli razgovori pomoći će vam da smanjite stres i rešite probleme.

 

Ljutnja nikome nije donela ništa dobro: Opraštam, ne zato što si u pravu već zato što ja zaslužujem duševni mir!

 

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...