mislite na sebe

Male promene život znače: Ovih 7 zlatnih pravila morate uvrstiti u svoju rutinu!

Dok jurite za obavezama treba da imate na umu i obaveze koje imate prema svom telu

Lifestyle 05.10.2018. - 12:45h Autor: Stil/Srbija Danas
Foto: Profimedia

Stres i dinamika života u današnje vreme znatno nam otežavaju da se u potpunosti posvetimo zdravlju

 

Zdrave navike ponekad oduzimaju dosta vremena i ne možete ih u potpunosti ispoštovati, ali dobrom organizacijom uz minimum pažnje možete dosta učiniti za vaš zdravlje.

 

Pijte vodu! Ako zaboravljate, evo rešenja


Poznato je da je osnovna potreba tela pored hrane i voda. Čoveku je voda potrebnija od hrane kako bi mogao da funkcioniše. Zato nemojte sebi da uskraćujete ovu potrebu. Većina ljudi zaboravi da pije vodu, a to se takođe da rešiti, jer sada postoje aplikacije koje prate potrebu organizma za vodom.

 

Pročistite bubrege: Voda plus jedna biljka - najmoćniji recept koji uklanja naslage soli i toksina!

foto: Shutterstock

Šta se dešava ako ne pijemo dovoljno vode?


Čistimo organizam iznutra, jer se kroz mokraću oslobađamo svih toksina koji su se nagomilali, a pored toga jačamo i srce. Čaša vode ujutru i uveče podstiče prokrvljenost organizma, a pored ovih efekata primetićete i da vam koža blista kao nikada.

 

Voda, ali ovaj put sa limunom


Samo neke prednosti od limuna, koji ćete na brzinu iscediti u tu jutarnju čašu vode su regeneracija i hidratacija kože, čišćenje kože, podizanje nivoa energije. Ipak, mi ćemo se zadržati na jednom, čini nam se najbitnijem u današnje vreme kada mnogi oboljevaju od malignih bolesti, a to je alkalizacja organizma.

 

Kao što je poznato kiselost organizma izaziva gore navedene bolesti, a limun pravi upravo suprotan efekat i čisti organizam. Iako je ukus limuna jako kiseo, on zapravo ostavlja bazni trag u našem organizmu, i bori se protiv kiselosti. Brza inezdrava hrana, kao i šećeri podižu kiselost organizma, a limun je jedan od najjačih alkalizatora.

 

Protegnite se


Jednom dnevno odvojte pet minuta da samo istegnete mišiće. Samo neki od efekata istezanja su: prokrvljenost mišića, smanjuje bolove u kukovima, kičmi i nogama, utiče na smanjenje grčeva, povećava elastičnost mišića i fleksibilnost čitavog tela.

 

Med, limun i seme koprive čine čuda kod lečenja anemije: Popravite krvnu sliku kod dece! (RECEPT)

foto: Profimedia

 

Šta piti pored vode?


Pored vode, jogurt je svakako odličan izbor. Delotvorna dejstva jogurta osvežavaju organizam jer obiluje vitaminima i mineralima, ali sadrže i za nas pogodne bakterije i pospešuju varenje i uništavanje štetnih mikroorganizama koji mogu prouzrokovati infekcije.


Pored jogurta, mleko je sjajan napitak koji će pozitivno uticati na vaše zdravlje. Prvenstveno jer jača kosti, sadrži kalcijum koji snaži mišiće i "jača" krv. Iako nutricionisti kažu da se sa mlekom ne može preterati, preporučena količina je 3-4 čaša dnevno.

 

Pričate sami sa sobom ili odlažete obaveze: Poznati psiholog otkriva šta ove navike govore o vašoj ličnosti!

foto: Shutterstock

Hrana treba da bude što jednostavnija


Kada je reč o ishrani, bitno je podsetiti da je svaki organizam priča za sebe i da hrana koja prija jednom čoveku ne mora biti idealna za drugog. Ipak, neka osnovna pravila važe za sve. Prvi od pravila je balans, dakle ishrana u koju ćete jednako uvrstiti kvalitetne proteine, ugljene hidrate i masti.

 

Umesto teško svarljivog crvenog mesa birajte belo meso i ribu, izbor ugljenih hidrata neka se zasniva na hlebu i proizvodima od celog zrna pšenice, dakle izbegavajtre belo brašno.

 

Kvalitetne masti ćete pronaći u semenkama, orasima,kikirikiju, bademima koje uvek možete pored vode koju smo pomenuli nositi sa sobom u kesici. Zasitiće vas, a u telo ćete uneti kvalitetne masti.

 

Kretanje i aktivnosti koje ne opterećuju


Mnogima se dešava da usled izostankafizičke aktivnosti imaju problem da povrate snagu i vrate se u formu. U tom slučaju najbolji izbor je plivanje, koje ne opterećuje mišiće, a povratiće vam snagu posle samo mesec dana.

 

Ipak, ukoliko ste sve ovo već probali i shvatili da nije za vas, morate znati da se određeni minimum kada je u pitanju fizička aktivnost mora ispuniti i u tom slučaju hodajte kada god za to imate priliku. Izađite iz prevoza ranije, popnite se uz stepenice, prošetajte kada god za to imate priliku.

 

Ključ za kvalitetan ljubavni život: Ne smeju vam posao i obaveze postati prioritet!

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...