Nakon kampanje poznate modne kuće Victoria's Secret, koja je izazvala burne reakcije i bes javnosti, jer šalje pogrešnu poruku ženama o standardu lepote, nekoliko pripadnica nežnijeg pola rešilo je da "redizajnira" sporni promotivni plakat.
OVDE pogledajte Adrijanu Limu i Alesandru Ambrozio u ekstravagantnom vešu od po dva miliona dolara!
Naime, Victoria's Secret nazvala je liniju donjeg veša Perfect body (Savršeno telo), a nekoliko devojaka iz kompanije Dear Kate, koja se takođe bavi proizvodnjom donjeg veša, odlučile su da naprave reklamu sa pozitivnijim pristupom, pa su rešile da za fotografiju poziraju žene koje su zaposlene u pomenutoj kompaniji.
"Reklama firme Victoria's Secret prikazuje deset modela identičnog oblika tela, kao da ženama treba podsetnik o homogenoj definiciji lepote, koju nam društvo nameće. Dizajner ove reklame verovatno nije razmišljao o tome kakvu poruku šalje, ali mi to smatramo izuzetno neodgovornim marketingom. Kao kompanija koja kreira veš sve devojke, ne samo za mršave, smatramo da možemo bolje" - poručile su dame iz kompanije Dear Kate i dodale:
Skandalozne savete eksperta šta žena posle 40-e treba da radi ako ne želi da je muž vara, pročitajte OVDE.
"Ovom fotografijom prikazujemo žene koje mediji, moderne kompanije i proizvođači odeće često zanemaruju, a imamo za cilj da budemo realne i prikažemo mnoštvo različitih oblika tela" - zaključile su one.