STRUČNJACI OTKRILI DA LI JE ZDRAVO

DŽENIFER ANISTON ZAPOČINJE DANA SA KAFOM I OVIM NEOBIČNIM DODATKOM: Garantuje kožu bez bora i ZDRAVE KOSTI!

Dženifer Aniston čak i najmanjim komentarom o svojoj fitnes rutini i ishrani pokreće trendove.

Nutricija
Autor:
Dženifer Aniston, Foto: Profimedia

Glumica Dženifer Aniston je popularizovala povremeni post i ukusne smutije, a nedavno su svi kopirali i njen recept za salatu koju je svakodnevno ručala punih 10 godina na setu "Prijatelja".

Poznata glumica igra se sa psima na otvorenom, ide u teretanu, uživa u vremenu sa svojim prijateljicama, a dan započinje šoljom vruće kafe pomešane s kolagenom u prahu.

Suplementi kolagena postali su hit poslednjih godina zbog svog navodnog potencijala da povrate mladalački izgled i ojačaju kosti, nokte i kosu. Kolagen je sam po sebi moćan protein koji se nalazi u kostima, tkivu i hrskavici, a portal "Eating Well" odlučio je da istraži jesu li njegovi suplementi zdravi i da li smeju da se mešaju s kafom.

Kolagenom u prahu pozabavila su se neka naučna istraživanja

Stručnjaci za ishranu uzimaju ga kao zamenu za protein surutke, ali nisu svi jednako zdravi. Za najviše zdravstvenih prednosti treba potražiti one na kojima stoji da sadrže kolagen peptide ili hidrolizovani kolagen, piše pomenuti portal.

Dženifer voli dodatak kolagena koji sadrži i vitamin C i hijaluronsku kiselinu. Međutim, takvi suplementi mogu biti prilično skupi, a nisu nužno korisniji od konzumiranja hrane koja sadrži kolagen poput supe od kostiju ili hrane bogate vitaminom C, kao što su citrusi, bobičasto voće i brokoli.

"Definitivno vam ne treba skupi suplement kolagena kako biste imali jake kosti i zdravu kožu, kosu i nokte", kaže dijetetičarka Viktorija Siver.

"Konzumiranje hrane koja sadrži kolagen, poput supe od kostiju i pileće kožice, može vam pomoći da povećate unos kolagena, ali najefikasnijio način je da se fokusirate na konzumiranje više hrane koja pomaže u zdravoj proizvodnji kolagena u vašem telu, posebno na hranu bogatu aminokiselinama prolinom i glicinom i vitaminom C. Razmislite o mesu, ribi, mlečnim proizvodima, orašastim plodovima, pasulju, jajima, pšeničnim klicama i voću, posebno agrumima", preporučila je.

Da li kolagen u prahu sme da se dodaje u kafu?

Članak dr Bruk Rasel kaže da kolagen neće izdržati na temperaturama višim od telesne, a željene zdravstvene dobrobiti će biti smanjene ili će potpuno izostati, što niko ne želi. Zato bi kolagen u prahu, ako već odlučite da ga konzumirate, bilo bolje da dodate jutarnjem smutiju ili razmutite u čaši vode.

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...