Obratite pažnju

5 prečica do mršavljenja koje nikad ne treba da probate: Veća je šteta nego korist!

Kad preskočite obrok, usporava vam se metabolizam i zapravo se lako nabacuje višak kilograma, zato nemojte smanjivati broj jela, već količinu
Lepi & Zdravi 01.03.2015. - 11:46h Autor: Stil / zadovoljna.hr
Foto: Shutterstok

Nije novost da su zdrava ishrana i redovno vežbanje najbolji način da izgubite višak kilograma, ali većina ljudi izbegava ovaj put ka vitkoj liniji i pokušava da stigne do cilja prečicama, koje nisu ni malo zdrave!

 

Za vaše dobro opredelite se za zdrav način mršavljenja, a ovih 5 zaobiđite u širokom luku!

 

1. Izbacivanje cele grupe namirnica

 

Izbacivanje određenih namirnica sa jelovnika nije zdravo i može uzrokovati ozbiljne zdravstvene probleme. Opsesivno pridržavanje pravila i potpuno odricanje od, na primer, ugljenih hidrata, može uzrokovati nedostatak određenih nutrijenata, koji su važni za organizam, upozoravaju stručnjaci. Rešenje je da uvedete zdrave zamene namirnica, odnosno unosite kvalitetnije ugljene hidrate - jedite hleb od žitarica celog zrna umesto običnog, kao i ječam, heljdu i ovas, a pri tom naravno pazite na količinu.

 

Ishrana mi je 82% masti, nikad nisam bila zdravija - Doktorka otkriva tajnu vitkosti! (FOTO)

 

2. Preskakanje obroka

 

Iako vam možda zvuči logično da ćete smršati ukoliko jedete manje obroka, učinićete upravo suprotno. Kad preskočite obrok, usporava vam se metabolizam i zapravo se lako nabacuje višak kilograma! Uravnotežena ishrana, obroci otprilike u isto vreme i manje porcije svakako su bolji put nego preskakanje čitavog obroka. Izgladnjivanje je jedan od najgorih oblika držanja "dijete" jer svom organizmu uskraćujete sastojke nužne za njegovo funkcionisanje.

 

3. Ekstremno vežbanje

 

Često kada rezultate želimo da postignemo brzo i odlučimo se na ekstremno vežbanje, svom telu činimo protiv-uslugu. Naime, ako i izgubite nekoliko kilograma viška, oni bi mogli da se vrate kao bumerang čim prestanete s intenzivnom vežbom. Telo ne treba opterećivati preko granica izdržljivosti. Držite se jednog ritma vežbanja koji vam odgovara, budite uporni i rezultati neće izostati.

 

Vežba bez pokreta koja zateže svaki mišić - Najbrži put do izvajanog tela! (FOTO)

 

4. Tečna dijeta

 

Supa, tečna jela i napici odlični su za telo, a naročito supa, jer će okrepiti organizam i ojačati imunitet. Ali, nije dovoljno jesti samo tečnu hranu! Ona ne može da da telu dovoljno važnih materija i da ga snabdeva energijom ceo dan.

 

5. Previše posta i detoksikacije

 

Iako je povremena detoksikacija dobra, prečesto praktickovanje "posta", čišćenje organizma sa ciljem otapanja masti je zapravo udar na telo, koji iscrpljuje i nema dugoročne rezultate. Povremena detoksikacija odgovarajućim napicima je poželjna, ali o intenzitetu i učestalosti najbolje je da se konsultujete sa lekarom ili nutricionistom. Svakako je treba prilagoditi organizmu i njegovim osnovnim potrebama, zato ne radite često ništa na svoju ruku!

 

Živeo je 152 godine zbog jednog napitka - Sprečava svaku bolest!

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...