Za fit telo

Osetite promene u izgledu i zdravlju: 5 stvari koje treba da brojite, a nisu kalorije!

Osim regulisanja načina ishrane, postoji još nekoliko stvari kojih bi trebalo da se pridržavate kako bi vam organizam bio zahvalan
Lepi & Zdravi 24.12.2014. - 22:12h Autor: elle.rs
Foto: Shutterstock

U želji za vitkim izgledom i manjim brojem kilograma mnoge žene upadnu u zamku brojenja kalorija. Ali, ono što ustvari treba da brojimo, nisu cifre na vagi već nešto sasvim drugo, prenosi Elle.rs.

 

1. Četiri puta nedeljno vežbanje bi trebalo da postane vaša svakodnevnica. Zašto? Zato što upornost donosi rezultate!

 

OVDE saznajte koje su najbolje vežbe za zatezanje opuštene zadnjice!

 

2. Sedam sati spavanja jer sve što je ispod toga utiče na rad hormona leptina koji reguliše metabolizam i osećaj gladi. Dakle, zbog manjka sna imaćete veću potrebu za hranom.

 

3. Osam čaša vode dnevno jer ćete tako hidrirati organizam. Ukoliko ne unosite dovoljno tečnosti, metabolizam se usporava i teže skidate kilograme.

 

4. Dve porcije voća i povrća dnevno jer je takvo jelo bogato vlaknima, vitaminima i mineralima, pa će vam dati osećaj sitosti i osigurati vam dnevni unos vitamina. Uz zdravi obrok imaćete i manju potrebu za brzom hranom.

 

5. Ustajanje na svakih sat vremena ukoliko imate sedeći posao. Jedno ustajanje i rastezanje imaće bolje dejstvo od brojenja koraka.

 

OVDE saznajte kojih 7 stvari ne treba da radite odmah posle jela!

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...