Čisto uživanje

NEMA LEPŠEG ODMORA OD ONOG U NOVOM SADU: Tamo je sve natenane i naširooooko…

Najlepše je u Novom Sadu...

Lepi & Zdravi
12:39h Autor:
Foto: Shutterstock

Ovih dana svi maštaju da odu na more, da letuju negde na Mediteranu, a ja samo sanjam Novi Sad. I nije samo to što ljudi kažu da je Novi Sad u stvari srpska Atina, već zbog toga što je Novi Sad mir, opuštanje, udovoljavanje sebi…

Svako od nas ima neku svoju asocijaciju na Novi Sad: u vreme Marije Terezije, Novi Sad se zvao Neoplanta, Bugari su ga zvali Mlada Loza, a meni je najbolja asocijacija za Novi Sad, reč NATENANE.

Igrom slučaja reč natenane je reč koja mi je najdraža i najlepša u Srpskom jeziku. A zašto sam je povezala sa Novim Sadom, pa, evo kako je sve počelo….

Tokom studentskih dana u Beogradu, rado sam odlazila u Novi Sad u provod. Bilo je tu svega, a ponajviše provoda na Exit-a, pa sam se tih dana natenane upoznala sa celom Evropom koja se sjatila pod vedro nebo Novog Sada.

Igrom slučaja okumila sam se sa devojkom udatom u Novi Sad, pa sada često idem kod kumova da se natenane najedem, odmorim, usporim i natenane nauživam.

Kada sam kumu upitala koja reč nju asocira na Novi Sad, ona je odmah rekla: širooooko!

Kao osoba koja je došla iz Bosne i Hercegovine u ravnicu, njoj je sve i svuda široooko. Široke su joj ulice, širok joj je most preko Dunava, šikoro joj je dvorište, široka joj je duša ljudi koji žive ovde.

Kaže da se u Novom Sadu naširoko slavi, široko postavlja trpeza, široko rasprema krevet za spavanje, naširoko uživa u svakom danu koji sledi…

Zatečena njenim rečima shvatila sam da je to možda najbolji i najlepši opis Novog Sada za koji sam ikad čula.

S druge strane najbolji ukus Novog Sada je definitivno Neoplanta, koja sve ovo, gore navedeno ubjedinjuje u zalogaju, u čuvanju originalnog ukusa vojvođanske ravnice. Nema osobe koja ne pomisli na Novi Sad dok degustira neki od Neoplantinih proizvoda.

Neoplanta je neodvojivi deo Novog Sada, sa svim vrednostima koje zastupa i akcijama koje podržava. Jer je Neoplanta u stvari Novi Sad – nekad i sad.

Iz želje da svima pokažu tu neraskidivu vezu između njih i Novog Sada, Neoplanta je pokrenula nagradni konkurs za promenu vizuelnog identiteta. Cilj ovog konkursa je da čitaoci jasno povežu vrednosti za koje se Neoplanta zalaže, ali i tu nit, vezu između Neoplante koja nosi latinksi naziv Novog Sada i samog grada.

Tročlani stručni žiri imao je težak zadatak da odabere najbolji, od preko 250 sjajnih rešenja. Pobednik nagradnog konkursa je Dušan Kitanović, grafički dizajner iz Leskovca, koji je napravio pobedničko rešenje, novi logotip Neoplante. Njegovo rešenje povezuje Petrovaradinsku tvrđavu (simbol istorije i tradicije grada) sa novim Žeželjevim mostom (simbol novog doba). Cilj Neoplante i ovog konkursa je i bilo upravo to, da se prikaže ono što Neoplanta jeste: spoj tradicije i istorije, kao i simbol novog doba.

Novčana nagrada u iznosu od 3000 evra, biće uručena pobedniku naknadno.

Neoplanta
foto: PROMO
Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...