Burberry navija za ljubav: još jedan slavan par u njihovoj kampanji?

Ako je verovati izvorima sa ostrva, nakon Romea Bekama, pred objektivom tima zaduženog za novu Burberry kampanju naći će se Sijena Miler i Tom Stjuridž. Saznajte zašto je ova potencijalna saradnja podigla veliku prašinu u svetu zabave.
Šuška se 23.04.2013. - 15:40h

Milerova (Sienna Miller) je već zaštitno lice kompanija Boss i Caroll, a uveliko se priča da je novo lice čuvene birtanske kuće Burberry. Ono što je zaintrigiralo javnost, to je da će se zajedno sa Sijenom pojaviti i njen verenik, Tom Stjuridž (Tom Sturridge), glumac i najbolji prijatelj najpoznatijeg vampira - Roberta Patinsona (Robert Pattinson).

 

Tom i Sijena važe za par koji ne mari za medijsku pažnju, iako ih paparaci prate gotovo neprestano. U julu 2012. godine su dobili i prvo dete, ćerku Marlou (Marlowe), a kako je Sijena izjavila da ne želi da ima bebisiterku, gotovo da se sasvim povukla iz javnog života i sa crvenih tepiha. Trenutno je u trci za nagradu BAFTA, koju je dobila zahvaljujući filmu The Girl, u kom je glumila Tipi Hedern (Tippi Hedren).

 

Čini se da Burberry voli da prave romanse prenosi na svoje kampanje, te smo do sada videli Emu Votson (Emma Watson) sa dečkom Džordž Kregom (George Craig), Karu Delevinje (Cara Delevingne) sa Edijem Redmajnom (Eddie Redmayne) i mnoge druge. Iako je i kuća Roberto Cavalli pokušala sličan podvig sa sada bivšim ljubavnicima, Kejt Mos (Kate Moss) i Pitom Doertijem (Pete Doherty), Burberry parovi su imali daleko više uspeha kod šire publike.

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs