Kendal Džener već godinama zauzima visoku poziciju na listi najplaćenijih modela na svetu. To pokazuju i podaci iz 2023. godine u kojima se navodi da je u toj godini zaradila oko 40 miliona dolara.
Sa samo 19 godina, Kendal je kupila stan, a za svoj 20. rođendan, kako se spekuliše, priuštila je sebi automobil vredan 100.000 dolara.
Ove godine, našla se na Forbes listi 30 ispod 30, u kategoriji umetnost i stil, kao priznanje za stvaranje i dizajniranje budućnosti mode i umetnosti. Međutim, umetnost i moda nisu jedino po čemu je prepoznatljiva.
Reklo bi se da je popularnost stekla u TV rijalitiju „U korak sa Kardašijanima“ koja je prvi put emitovana 2007. godine. Serija prati privatni i profesionalni život porodice Kardašijan-Džener i ima čak 20 sezona, pri čemu se smatra jednom od najdugovečnijih rijaliti-televizijskih serija u istoriji SAD-a.
Za sebe je uvek govorila da je stidljiva, ali uprkos tome pojavljivala se u brojnim reklamnim kampanjama. Prepoznatljivo je lice na Fashion Week-u u Njujorku, Milanu i Parizu, kao i lice svetski poznatih brendova, Kelvin Klajn, Balmejn i Prada, a ne treba zaboraviti ni čuvenu modnu pistu Victoria’s secret kojom je imala priliku da prošeta.
Osim toga, ostvarila je i brojne saradnje sa modnim magazinima. Među njima su Vog i Lav, a 2017. godine postala je petnaesta najpraćenija poznata ličnost na društvenoj mreži Instagram.
I dok mnoge poznate ličnosti koriste popularnost kako bi reklamirale svoj brend, Kendal Džener se u preduzetničke vode upustila anonimno. Brend alkoholnog pića tekila, pod imenom Tekila 818, lansiran je 2021. godine, a prema podacima sa sajta, proizvodi se od ručno ubrane Blue Weber agave. Destilerija se nalazi u Meksiku, a proizvodni pogon radi isključivo na bio masu i solarnu energiju.
Pre nego što je javno predstavila brend, Kendal je tekilu prijavila na takmičenje za najbolju tekilu 2020. godine. Tada je, dok javnosti još nije bilo poznato ko stoji iza brenda, osvojila glavnu nagradu. Kako je istakla, želja joj je da piće i brend govore za sebe i da ih ljudi vole neznajući da je ona deo toga.
Promocija i kampanja su usledile tek nakon toga, a kako se spekuliše, iza naziva brenda krije se mesto u kome je odrasla, budući da je 818 pozivni broj Kalabasasa, grada u Kaliforniji.
Cena flaše tekile kreće se od 30, pa sve do 150 dolara, a prema pisanju Forbes, procenjuje se da su prihodi od prodaje u 2022. iznosili oko 25 miliona dolara.
Prodaje se u nekoliko izdanja – Anejo, Reposado i Blanko sa različitim ukusima: vanila, karamela, tropsko i citrusno voće.
A zašto baš tekila? Kendal je za medije istakla da je ljubav prema piću nasledila od roditelja i da je želela da napravi nešto svoje.
„U modelingu sam bila deo tuđe vizije“, izjavila je Kendal na oktobarskom Forbes samitu u Klivlendu.
Kako je istakla, u budućnosti planira da osvoji deo tržišta kreiranjem tekile za generaciju Z.
Stil / forbes.n1info.rs
Bonus video: