Keli Rouland je uslikana u žučnoj raspravi sa obezbeđenjem na crvenom tepihu Kanskog filmskog festivala.
Pevačica (43) je prisustvovala premijeri francuskog filma Marčelo Mio i izgledala je zapanjujuće u raskošnoj crvenoj haljini.
Međutim, dok se Keli penjala uz čuvene stepenice na festivalu, činilo se da se upustila u verbalni spor sa članom obezbeđenja nakon što je ona uhvatila za ruku da je odvede do mesta održavanja.
Keli je izgledala besno dok je podigla prst da opomene ženu pred gomilom koja je bila prisutna.
Činilo se da je obezbeđenje izbezumljeno reagovalo na Keli, koja se čak okrenula da nastavi svoju tiradu dok se penjala uz ostale stepenice.
Nejasno je šta je izazvalo spor. A ovakva reakcija pevačice dolazi samo nekoliko nedelja nakon što je zvezda napustila emisiju Tudej šou, iako je razlog za to sporan.
Tvrdilo se da je Keli odbila da vodi ostatak emisije zajedno sa voditeljkom Hodom Kotb jer je bila nezadovoljna svojom svlačionicom, primoravši Ritu Oru da uskoči u poslednjem trenutku.
Međutim, izvori su od tada tvrdili da je Keli zapravo napustila emisiju zbog 'nepoštovanja' koje joj je pokazala Hodina suvoditeljka Savana Gatri kada ju je 'agresivno' ispitivala o Bijonse - umesto da pita pevačicu o onome što je bila tu da promoviše - njen novi film Mea Culpa.
Pre kiksa koji je imala sa obezbeđenjem na festivalu Keli je pozirala fotografima pokazujući svoju vitku građu, njena haljina je uključivala opušteni steznik koji je naglašavao njen obilan dekolte. Haljina se prelivala u suknju do poda sa šlepom koji je pratio Keli dok se probijala crvenim tepihom.
Dodajući dašak glamura svom izgledu, Keli je dodala blistavu dijamantsku ogrlicu i torbu.
Kan je najveći svetski filmski festival, prvi put osnovan 1939. godine kao alternativa Venecijanskom filmskom festivalu pod tadašnjim fašističkim uticajem.
Održava se svake godine od 1946. osim 1948. i 1950. godine, kada je otkazan zbog nedostatka sredstava.
Festival je poznat po pažljivo odabranom programu filmova koji su osvojili Oskara ili pokrenuli karijere reditelja poput Kventina Tarantina.
Bonus video: