Kampanja "Selfiji bez šminke" (No make-up selfie) pomogla je Centru za istraživanje raka Velike Britanije i za samo dva dana putem interneta prikupljena je donacija od milion funti!
Kampanja koja je počela na društvenim medijima u utorak popodne zapravo šalje poruku ženama da dobrovoljno na Internet postave svoje fotografije na kojima su bez šminke.
Ipak, neobičan doprinos borbi protiv raka dojke dali su i muškarci. Bradati, istetovirani, neurednih obrva i u drugim tipično "muškim izdanjima", oni su se našminkali, napućili (kako dolikuje pravom selfiju) i slikali u čast borbe koju vode njihove majke, sestre, devojke, profesorke ili omiljene konobarice.
"Ovo je za moju majku koja šutnula u d..e rak pre godinu dana" napisao je jedan od ovih hrabrih momaka pored fotografije koju je postavio na Fejsbuk.
"Ako one mogu da se slikaju bez šminke i to javno pokažu, a znamo šta im šminka znači, mogu i ja da podnesem ovu malu žrtvu" bio je još jedan od komentara.
Bilo je i onih koji su prokomentarisali da će ih ta fotografija sigurno "mnogo koštati" u budućnosti ali da je "sve za ljubav devojci".
Tako su društvene mreže Tviter i Fejsbuk preplavljene selfijima našminkanih muškaraca.
Neki od muškaraca su "ispali" zaista simpatično sa karminom i senkom na očima, dok je drugima, kako se čini, Noć veštica poslužila kao inspiracija. Međutim, njihov trud je svakako za pohvalu!
Galeriju sa fotografijama ovih hrabrih momaka pogledajte ispod teksta.
Takozvana Selfi kampanja ima i svoju Fejsbuk stranicu koja je prikupila više od 219.000 lajkova.Centar za istraživanje raka Velika Britanija potvrdio je za britanski Telegraf da su u toku jučerašnjeg dana dobili neočekivanih milion donacija, i to najviše putem SMS-a.
Mnoge poznate ličnosti su podržale ovu humanitarnu akciju, poput britanske glumice Kim Marš.
Poznata pevačica V V Braun objavila je svoju fotografiju bez šminke na Tviteru uz komentar:
"Moja tetka Sandra nažalost je umrla od raka dojke".
Ket Abrahams, funkcioner Udruženja za borbu protiv raka oduševljen je uspehom koji je ova viralna kampanja postigla za samo dva dana.
"Prezadovoljni smo uspehom kampanje "selfiji bez šminke". Divno je videti kako je britanska javnost podržala akciju i uključila se u podizanje svesti o raku dojke".
A povodom Dana borbe protiv raka dojke, Beograd je svetleo roze bojom, OVDE pogledajte kako.