Džordan Pejdž danas deluje kao žena koja je sve rešila – uspešna je preduzetnica, majka osmoro dece, vlasnica velike kuće i dobrih automobila. Međutim, njen put do stabilnosti i blagostanja bio je daleko od lakog. Malo ko zna da je na početku braka sa suprugom živela u skučenom stanu od svega 30 kvadrata, u kojem je rodila i njihovo prvo troje dece. Taj prostor, ispunjen dečjom grajom i skromnim nameštajem, bio je početna tačka njihove teške, ali inspirativne priče.
Sve se dodatno zakomplikovalo kada je njen muž odlučio da napusti siguran posao i pokrene privatni biznis. Uložili su sve što su imali, ali je 2008. godine izbio globalni ekonomski slom, koji je njihov mali biznis potpuno uništio. Odjednom su ostali bez prihoda, a kako bi preživeli, počeli su da koriste kreditne kartice. To je samo produbilo problem i dovelo ih do ogromnih dugova koje više nisu mogli da kontrolišu.
Ubrzo je i banka počela da preti oduzimanjem stana. Njihova situacija bila je toliko teška da su, kako bi se bar malo izvukli iz dugova, morali da prodaju i krevet na kojem su spavali. Mesecima su ležali na podu, na običnom ćebetu, pokušavajući da smognu snage i pronađu rešenje. U tim trenucima, Džordan je razvila neverovatan osećaj za štednju i praktičnost – počela je da kupuje hranu isključivo na akcijama, da pravi detaljne planove obroka i da nalazi najjeftinije načine da izdržava porodicu. Odeću i obuću kupovali su isključivo u second hand prodavnicama, a svaka ušteđena suma imala je veliki značaj.
Vremenom je njen muž našao stabilan posao, što im je konačno omogućilo da počnu da vraćaju dugove. Upravo tada, kada je videla koliko joj znanje o štednji i organizaciji doma znači u praksi, Džordan je pokrenula svoj blog. Počela je da piše o svakodnevnoj ekonomiji, roditeljstvu u vremenu preterane potrošnje i o tome kako decu učiti iskrenosti, vrednom radu i skromnosti. Iznenada, njen iskren i praktičan pristup privukao je veliku pažnju – blog je počeo da raste, čitaoci su se množili, a sa njima su stigle i prve zarade.
Njena online zajednica postala je toliko velika da su je ubrzo pozvali u brojne televizijske emisije kako bi govorila o uštedi i porodičnom budžetu. Popularnost je nastavila da raste, pa je čak dobila i svoju emisiju na kanalu TLC, pod nazivom „Najveće škrtice“, u kojoj je prikazivala kako jednostavne promene mogu značajno poboljšati porodične finansije.
Od spavanja na podu do izgradnje uspešnog brenda – Džordan Pejdž je postala simbol žene koja je iz najveće životne krize izašla jača, pametnija i spremna da svoje iskustvo podeli sa drugima.
