Iako vam pakovanje namirnica u prodavnicama izgleda običmo, zapravo je dizajnirano sa ciljem da poželite da kupite baš njih, prenosi MSN.
Primer toga su i crvene mrežice u kojima se pakuju pomorandže.
Naime, naradžasta boja izraženija je kada je u kombinaciji s crvenom, dok to nije slučaj sa žutom, zelenom i plavom.
Reč je o pravom marketinškom triku. Dakle, kada vidite nekoliko pomorandži iza ove crvene mrežice vaš mozak odmah pomisli da su sveže, kvalitetnije i sočnije jer je njihova boja izraženija i jača.
Iz istog razloga u crvene mrežice pakuju i druge voćke narandžaste boje kao što su grejpfrut i mandarine.
Sa druge strane, limun se pakuje u zelenu jer ona ističe njihovu žutu boju. U kombinaciji s crvenom, žuta izgleda narandžasto, pa se zato izbegava.
Sledeći put kada odete u kupovinu namirnica, obratite pažnju na još jedan trik - proizvodi na sredini police, odnosno u nivou očiju skuplji su od onih ispod ili iznad, a oni pored kase su privlačnog pakovanja jer veruje se da ih ljudi kupuju impulsivno.