sigurno niste znali

Psihološki trikovi prodavaca: Evo zašto se pomorandže uvek prodaju u crvenim mrežicama!

Ako ste se nekad zapitali zašto se pomorandže pakuju u mrežice crvene boje, sada vam otkrivamo

Porodica 27.05.2020. - 20:28h Autor: Stil/Večernji.hr
Foto: Profimedia

Iako vam pakovanje namirnica u prodavnicama izgleda običmo, zapravo je dizajnirano sa ciljem da poželite da kupite baš njih, prenosi MSN.

 

Primer toga su i crvene mrežice u kojima se pakuju pomorandže.

 

Naime, naradžasta boja izraženija je kada je u kombinaciji s crvenom, dok to nije slučaj sa žutom, zelenom i plavom.

 

Reč je o pravom marketinškom triku. Dakle, kada vidite nekoliko pomorandži iza ove crvene mrežice vaš mozak odmah pomisli da su sveže, kvalitetnije i sočnije jer je njihova boja izraženija i jača. 


Ubacite ovih 5 začina u ishranu i gledajte kako kilogrami nestaju: Ubrzavaju metabolizam istog momenta!

foto: Profimedia

Iz istog razloga u crvene mrežice pakuju i druge voćke narandžaste boje kao što su grejpfrut i mandarine.

 

Sa druge strane, limun se pakuje u zelenu jer ona ističe njihovu žutu boju. U kombinaciji s crvenom, žuta izgleda narandžasto, pa se zato izbegava.

 

Sledeći put kada odete u kupovinu namirnica, obratite pažnju na još jedan trik - proizvodi na sredini police, odnosno u nivou očiju skuplji su od onih ispod ili iznad, a oni pored kase su privlačnog pakovanja jer veruje se da ih ljudi kupuju impulsivno.

 

Zrno ovog voća je tajna zdravlja: Teško je i poverovati da leči, sprečava i ublažava simptome preko 100 bolesti!

 

 

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs