Ona je milijarderka i vlasnica brenda "Prada": Kada izađe na ulicu svi se krste - "Šta joj bi da se ovako obuče?"

Mijuča Prada ne dopušta da je slava i bogatstvo poljuljaju, ona stoji čvrsto na zemlji i u tome je njena snaga

Moda
Ona je milijarderka i vlasnica brenda "Prada": Kada izađe na ulicu svi se krste - "Šta joj bi da se ovako obuče?"
Foto: Jamie McCarthy / Getty images / Profimedia

Svi su čuli ime Mijuču Pradu, italijansku dizajnerku ženske odeće koja je kreirala kultne predmete 20. i 21. veka. Uprkos tome što je zrela za penziju, s obzirom da ima 75 godina, ona nimalo ne liči na običnu staricu.

Priča o Mijuči Pradi i njenom doprinosu brendu Prada je izuzetna. Brend Prada je osnovao njen deda Mario Prada 1913. godine u Milanu, Italija. Specijalizovao se za proizvodnju kožne galanterije i brzo je stekao reputaciju svojim kvalitetom i umećem.

Sama Mijuča nikada nije sanjala da radi kao dizajner i apsolutno nije planirala da radi u modnoj kući. Bila je komunista, borila se za prava žena i čak se profesionalno bavila pantomimom. Međutim, sudbina je odlučila drugačije. Kada je Mijuča Prada ušla u posao 1978. godine, brend je počeo da se suočava sa poteškoćama.

Mjuča Prada
foto: Matteo Bazzi / Zuma Press / Profimedia

Počela je da radi sa kožnom galanterijom i aksesoarima, ali su se njene ideje pokazale previše eksperimentalnim i revolucionarnim za konzervativni brend Prada. Njen dizajn nije bio prepoznat i nije prihvaćen na tržištu.

Međutim, Mijuča nije očajavala i nastavila je da razvija svoju viziju brenda. 1989. godine predstavila je svoju prvu kolekciju ženske odeće. Kolekcija je bila neobična i razlikovala se od tradicionalnih ideja o modi tog vremena. Kombinovala je minimalizam, jednostavnost i funkcionalnost, što je bilo suprotno popularnim modnim trendovima tog vremena prema preteranoj ženstvenosti.

Mjuča Prada
foto: Piaggesi/Fotogramma / Zuma Press / Profimedia

Prva Prada kolekcija

Tokom vremena, zahvaljujući talentu dizajnera i strasti za inovacijama, Prada je postala renomirani brend u svetu mode. Godine 2006. modna kuća je postala poznato ime zahvaljujući filmu "Đavo nosi Pradu". U njemu su sve heroine nosile odeću, kao i cipele i dodatke ove modne kuće.

Meril Strip, Đavo nosi Pradu
foto: Profimedia

Mijuča je nastavila da uvodi nove ideje i koncepte, uključujući upotrebu neobičnih materijala - njene čuvene torbe i rančeve od najlona umesto kože. Uspela je da preispita klasičnu estetiku i stvori jedinstven i prepoznatljiv Prada stil.

Ekstravagantna Mijuča Prada

Tako je, zahvaljujući upornosti i kreativnom geniju vlasnika modne kuće, brend Prada spašen od zaborava i postao jedan od najuticajnijih i najpoznatijih modnih brendova na svetu.

Način na koji se sama Mijuča Prada oblači je hrabar i inovativan ne samo za njene godine, već i za mnoge mlađe žene. Međutim, u isto vreme, njen stil zadržava klasične karakteristike i estetiku. Ona vešto kombinuje tradicionalne elemente sa modernim, stvarajući jedinstven izgled i stil koji je daleko od stila tipične bake.

Mjuča Prada
foto: Jared Siskin / Getty images / Profimedia

Evo nekih detalja koji se mogu istaći u stilu Mijuče Prada:

  1. Više voli da nosi komplete koji podsećaju na uniforme ili svečana odela. To mogu biti jakne, pantalone ili suknje sa blejzerima. Samo dizajner sve to nosi u svom jedinstvenom stilu.
  2. Jedna od ključnih karakteristika stila je izbor ekstravagantnih i svetlih cipela. Mijuča Prada preferira cipele na platformi, zdepaste čizme, sandale sa metalik detaljima i druge neobične modele koji postaju centar pažnje u njenom izgledu.
  3. Izgled Mijuča Prada često ima opušten osećaj, ali svaki detalj je pažljivo osmišljen. Kombinovanje različitih tekstura i tekstura je takođe važan aspekt ovog stila.
  4. Sveukupni koncept stila dizajnera je da privuče pažnju, eksperimentiše sa neobičnim kombinacijama i izrazi individualnost kroz odeću i dodatke. Ona nikad neće reći ono što većina žena njeno godište govori: "Šta će ljudi reći“ i "ovo nije za moje godine".
  5. Nova ženstvenost koju Mijuča prenosi kroz svoje kolekcije odražava snagu i samopouzdanje moderne žene u bilo kom uzrastu. Njene slike podstiču nenametljivu eleganciju i samoizražavanje, omogućavajući svakoj ženi da se oseća posebnom i privlačnom iznutra i spolja.
1 / 8 Foto: Rick Gold / Capital pictures / Profimedia
Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs