Da li biramo samo miris ili nešto više?

Šta boja ambalaže govori o parfemu?

Boje nam mogu reći nešto više o samom mirisu, ali mogu nas i privući ka parfemu koji bi inače preskočili. Otkrivamo ćarobni svet raskošnih bočica i njihovih nijansi
Zanimljivosti
20:28h Autor:
Šta boja ambalaže govori o parfemu?
Foto: Shutterstock

Bočica parfema može govoriti i više od reklamne kampanje.

Nepisano je pravilo da se parfemi i toaletne vode pakuju u bojama koje asociraju na njihove sastojke. Boja pakovanja takođe otkriva i jačinu mirisa - što je pakovanje tamnije, to je miris agresivniji i slađi.

Svetloružičasto pakovanje

U bejbi-roze se pakuju cvetni i nežni mirisi, idealni za devojke koje žele da mirišu ženstveno. Često sadrže ruže, božure i poljsko cveće.

Belo pakovanjeAko je pakovanje belo, parem je blag i puderast. Najčešće mirišu čisto, ponekad i kao sapun, a neretko sadrže i mirisnu notu jasmina.

Plavo pakovanjeOvo je lako. U plavo se pakuju svi parfemi čije mirisne note asociraju na vodu i svežinu.

Ljubičasto pakovanjeLjubičasta ambalaža krije ženstvene ali snažnije parfeme, pune cvetnih nota. Umeju da budu i slatkasti.

Crveno pakovanjeKada vidite crveno pakovanje, znajte da je parfem u njemu živahan, ali slatkast, sa snažnim voćnim notama.

Bež ili zlatno pakovanjeOvi parfemi, baš kao i njihova ambalaža, odražavaju eleganciju i suzdržanost. Nežni su, pristojni, ali i raskošni.

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs