Da li biramo samo miris ili nešto više?

Šta boja ambalaže govori o parfemu?

Boje nam mogu reći nešto više o samom mirisu, ali mogu nas i privući ka parfemu koji bi inače preskočili. Otkrivamo ćarobni svet raskošnih bočica i njihovih nijansi
Zanimljivosti 11.08.2013. - 12:57h Autor: index.hr
Foto: Shutterstock

Bočica parfema može govoriti i više od reklamne kampanje.

 

Nepisano je pravilo da se parfemi i toaletne vode pakuju u bojama koje asociraju na njihove sastojke. Boja pakovanja takođe otkriva i jačinu mirisa - što je pakovanje tamnije, to je miris agresivniji i slađi.

 

Svetloružičasto pakovanje


U bejbi-roze se pakuju cvetni i nežni mirisi, idealni za devojke koje žele da mirišu ženstveno. Često sadrže ruže, božure i poljsko cveće.

 

Belo pakovanje
Ako je pakovanje belo, parem je blag i puderast. Najčešće mirišu čisto, ponekad i kao sapun, a neretko sadrže i mirisnu notu jasmina.

 

Plavo pakovanje
Ovo je lako. U plavo se pakuju svi parfemi čije mirisne note asociraju na vodu i svežinu.

 

Ljubičasto pakovanje
Ljubičasta ambalaža krije ženstvene ali snažnije parfeme, pune cvetnih nota. Umeju da budu i slatkasti.

 

Crveno pakovanje
Kada vidite crveno pakovanje, znajte da je parfem u njemu živahan, ali slatkast, sa snažnim voćnim notama.

 

Bež ili zlatno pakovanje
Ovi parfemi, baš kao i njihova ambalaža, odražavaju eleganciju i suzdržanost. Nežni su, pristojni, ali i raskošni.

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...