Bočica parfema može govoriti i više od reklamne kampanje.
Nepisano je pravilo da se parfemi i toaletne vode pakuju u bojama koje asociraju na njihove sastojke. Boja pakovanja takođe otkriva i jačinu mirisa - što je pakovanje tamnije, to je miris agresivniji i slađi.
Svetloružičasto pakovanje
Belo pakovanjeAko je pakovanje belo, parem je blag i puderast. Najčešće mirišu čisto, ponekad i kao sapun, a neretko sadrže i mirisnu notu jasmina.
Plavo pakovanjeOvo je lako. U plavo se pakuju svi parfemi čije mirisne note asociraju na vodu i svežinu.
Ljubičasto pakovanjeLjubičasta ambalaža krije ženstvene ali snažnije parfeme, pune cvetnih nota. Umeju da budu i slatkasti.
Crveno pakovanjeKada vidite crveno pakovanje, znajte da je parfem u njemu živahan, ali slatkast, sa snažnim voćnim notama.
Bež ili zlatno pakovanjeOvi parfemi, baš kao i njihova ambalaža, odražavaju eleganciju i suzdržanost. Nežni su, pristojni, ali i raskošni.