Obilje društvenih medija, aplikacija i sve više korisnika na njima rezultirali su postavljanjem sve većeg broja sadržaja koji sve uspešnije izazivaju reakcije. Sa razvojem društvenih mreža poput Fejsbuka, Tvitera, Instagrama i brojnih drugih, lako je pratiti trendove, ali i zaključiti koje je najbolje vreme za postavljanje sadržaja na njih.
Tako, ako želite da promenite profilnu fotografiju na Fejsbuku, da postavite novi članak na vaš blog ili da napišete imejl tako da ljudi zaista na njega obrate pažnju, proučite ovaj vodič za "uspešno predstavljanje na društvenim mrežama".
Iako najveći broj ljudi objavljuje postove tokom radne nedelje, najviše su primećeni oni postovi koji se objave za vreme vikenda. Najveću interakciju će da izazovu sve vrste postova koji su objavljeni u nedelju u periodu od 9 do 13 sati.
Aktivnost korisnika na Fejsbuku svakodnevno raste nakon 9 sati ujutru, a oni objavljeni između ponoći i jedan sat ujutro će se najviše puta pojaviti u pregledu novosti (newsfeedu) drugih korisnika. Ako želite da privučete više pažnje i da dobijete više lajkova, najbolje je da novosti objavljujete u večernjim satima i za vreme vikenda.
Ima samo devet godina, a već 2 miliona fanova na Fejsbuku - OVDE upoznajte Ruskinju Kristinu Pimenovu!
Poput Fejsbuka, većina korisnika se na ovoj društvenoj mreži nalazi u nedelju. Tokom radnog dana, nova objava će da izazive najviše pažnje ako je postavljena između 10 i 11 sati ujutro. Najviše "retvitova" će da bude na objavama tempiranim u nedelju.
Najviše korisnika naInstagramu boravi u ponedeljak. Uopšte, na Instagramu je svako vreme za postavljanje fotografija dobro, odnosno ne postoji period u kojem će one da budu više ili manje primećene. Najbolje vreme za objavu videa na Instagramu je od 21 sat do 8 sati ujutru.
Ako imejl pošaljete u sredu ili četvrtak, najveće su šanse da primalac obrati pažnju na njega. Najmanje reakcija će da izazove mejl poslat vikendom u poslepodnevnim satima. Najbolje "prolazi" imejl poslat u peridou između 14 i 15 sati.
Najviše ljudi čita blogove subotom u periodu od 22 do 23 sata, pa je to ujedno i najbolje vreme za postavljanje novog sadržaja na njega. Blogovi objavljeni u nedelju će imati najviše deljenja (šerova) na društvenim mrežama. Najviše blogera objavljuje sadržaj u utorak i sredu.