Postoje određena pravila kojih bi trebalo da se pridržavate na radnom mestu. Evo kako da budete što profesionalniji na poslu:
1. Kodeks oblačenja
Gde god da radite, kodeks oblačenja je jako bitan i njega morate uvek da uzmete u obzir. On se razlikuje od firme do firme, ali ga svakako treba poštovati. Osim što tako dokazujete profesionalnost, pokazaćete i poštovanje prema kompaniji i njenim vrednostima. Farmerke i miniće ostavite za slobodno vreme.
U poslednje vreme sve je više ljubitelja tetovaža, a da li ih poslodavci tolerišu, pročitajte ovde.
Obratite pažnju na način kako se ponašate u radnom okruženju. Postupci gotovo uvek govore više o vama, nego bilo koja izgovorena reč. Ali, svakako pazite i na ono što pričate. Uvredljive fraze i vicevi, prepričavanje divljih izlazaka i priče iz spavaće sobe ostavite za prijatelje.
Saznajte ovde kako da ne budete jedan od omraženih kolega.
3. Radni sto
Organizovani radni sto je jedan od najboljih odraza vaše profesionalnosti, iako vam se možda čini kao sitnica. Rešavanjem nereda iz radnog okruženja drugima nećete ostaviti pogrešan utisak.
Sem toga, radni sto je leglo bakterija, a više o tome saznajte ovde.
4. Imejlovi
Obratite pažnju i na mejlove koje šaljete sa poslovne adrese i potrudite se da nikad ne napišete nešto što drugima ne biste rekli uživo. Takođe, završavajte sve mejlove profesionalnim pozdravom i potpisom.
5. Kašnjenje
To je jedna od stvari koja je strogo zabranjena, naročito ako se radi o sastancima. Ništa ne govori koliko poštujete kolege i firmu kao dolazak na vreme.
Kako da ne kasnite na posao, pročitajte ovde.
6. Društvene mreže
Osim što na njima nikako ne bi trebalo da "visite" pola radnog vremena, trebalo bi da pripazite i na to šta objavljujete na njima, jer ovde svi vide apsolutno sve. Ako i ne vide, neko će im prepričati, u to budite sigurni. Neprikladan sadržaj daleko se čuje, prema tome - oprez.
Koje je vaš idealan posao prema horoskopu, pročitajte ovde.
7. Privatno i poslovno vreme
Obavezno odvojite privatno i poslovno vreme, kako biste zadržali zdravi životni balans. Lične stvari ne bi smele da vas ometaju u radu, i obrnuto.