izborite se

Pokrenite se: 6 saveta da izađete iz začaranog kruga jutarnje depresije!

Iako ne izgleda tako, ali jednostavne sitnice kao što je pokret mogu biti veliki korak za vas ukoliko se borite sa depresijom

Lifestyle 17.11.2018. - 20:43h Autor: Stil/Klix.ba
Foto: Profimedia

Depresija je ozbiljan zdravsteni problem i jako je teško raditi svakodnevne poslove kada vas ona obuzme.

 

 Bez obzira na lekove nekad je čak i jutarnje ustajanje iz kreveta mučno, a stranica Healthline prenosi nekoliko načina borbe s ovim problemom.

 

Ako ujutru ne možete da naterate sebe da ustanete, probajte prvo da sednete.

  • Iz ležećeg položaja pređite u sedeći i ostanite tako nekoliko minuta, te zatim ustanite.

 

Depresija, negativnost, strah: Čaj od ove biljke oslobađa vas stresa i loše energije! (RECEPT)

foto: Profimedia
  • Kada sedite ili ležite, razmišljajte o hrani i kafi. Do njih možete doći jedino ako ustanete, a to može biti odlična motivacija za pomeranje.

 

 

  • Uključite alarm na telefonu i ostavite ga daleko od kreveta. Ovo će vas naterati da ustanete i ugasite ga. Zatim, nastavite da hodate i spremate se za obaveze koje imate taj dan.

 

  • Rasporedite dnevne obaveze i napravite jutarnju rutinu i pridržavajte se toga svaki dan. Ovo će vas naterati da brže ustanete i završavate obaveze na vreme.

 

  • Ukoliko se ne osećate dovoljno jakim da sve ovo probate sami, obratite se nekome za pomoć. Pokušajte da porazgovate sa roditeljima, partnerom ili osobom s kojom živite. Nađite nekoga ko će s vama popiti kafu ili popričati pre nego što odete na posao.

 

Da li izgovarate ove reči? Naučnici tvrde da depresija može da se prepozna po govoru!

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...