Srenada je luksuzni kruzer kojim upravlja Royal Caribbean International i upravo se nalazi na jednom od najdužih putovanja koje traje čak 274 dana.
Cene za ovo putovanje su nenormalno visoke i kreću se i preko 55.000 evra po osobi, ali putnici dobijaju sve: ekstravagantnu hranu, uslugu 24/7, zanimaciju i posetu svemu onome što jedan čovek za života treba da vidi.
Ali putovanje ume da bude i monotono, pa čak i ako se nalazite na najluksuznijem putovanju na svetu na kruzeru na kojem imate sve.
Zbog toga su putnici počeli da snimaju TikTok videe, koji su ovo putovanje pretvorili u rijaliti program na mrežama.
Odri i Džo Martučija imaju preko 90.000 obožavaoca koji prate šta se dešava na kruzeru. Džo i Odri snimaju kako izgledaju kabine, kako drže odeću u njima, pa sve do toga kako izgleda poseta oko 150 planiranih lokacija širom sveta.
Oni će videti veličanstvene glečere Antartika, ali i čuda Maču Pikčua. Međutim, Džo i Odri najviše vole da tračare o tome šta se dešava na kuzeru. Tako su snimili kako se dva para svađaju oko luksuzne kabine, pa sve do toga da je na brodu došlo do nestašice vina.
Tako su korisnici TikToka mogli da uživo vide kako izgleda kada se bračni par posvađa u sred višemesečnog krstarenja, pa kako je žena mužev veš izbacila iz kabine na sred hodnika.
Takođe je snimljeno i kako na brodu postoji "slepi putnik", ali i polno prenosive bolesti koje su pokazale ko s kim spava.
Ali priča koja je izazvala najviše pažnje je ona gde se sumnjalo da je jedan par sklon svingeraju jer su imali sliku okrenutog ananasa na ulazu u kabinu, a to je šifra za svingere. Na kraju se i taj par javio na TikTok sa pričom da samo vole ananas ali da nisu svingeri.
„Izvinite što vas razočaravam, mi nismo svingeri, ali volimo ananas“, objavila je na svom TikToku.
Ove glasine su joj donele oko 60.000 pratilaca koji žele da vide šta se dešava na tom kruzeru.
Zbog toga se čitav brod pretvorio u ljude koji snimaju dešavanja.
"Ovde je kao da smo u rijaliti programu," kažu putnici.
"Mislim da se danas svi bavimo TikTokom i stalno očekujemo da krene neka "drama"," kaže Odri.
Upravo zbog velike popularnosti na TikToku postala je navala za karte na Serenadi, pa su mnogi ljudi odlučili da se priključe ovom putovanju kako bi proveli bar dve nedelje tu. Ali niko više ne razmišlja o destinaciji, svi samo žele dramu na kruzeru.