Zasadi drvo

Spasimo planetu zajedno: Nagrađujemo najlepši sastav na temu "Šta meni drvo znači"

Ovo je prilika da mališane podstaknete da razmišljaju u tom smeru i pokušaju da shvate važnost prirode, ali i njen značaj za zdravlje i pravilan razvoj

Lifestyle 04.09.2019. - 11:22h Autor: Kurir
Foto: Kurir

U okviru projekta "Zasadi drvo", koji su pokrenuli Adria Media Group i dm drogerie markt, organizuje se konkurs za sve učenike osnovnih škola u Srbiji, koji traje od 2 do 29 septembra 2019.

Dragi osnovci, dajte svoj doprinos za zdraviju i lepšu Srbiju. Prijavite se na naš konkurs, očekuju vas i vredne nagrade!

Pentranje po drveću, branje (zabrenjenih) voćkica, skrivanje među granama, ljuljanje… Naša deca sve manje imaju priliku da uživaju u stvarima koje su naše detinjstvo činili tako lepim i posebnim. Naročito je alarmantno stanje u velikim gradovima, gde svako drvo vredi pravo bogatstvo. Krajnje je vreme da im pomognemo, ali i da osvestimo našu decu šta nam šume zapravo znače.

 

Ovo je prilika da mališane podstaknete da razmišljaju u tom smeru i pokušaju da shvate važnost prirode, ali i njen značaj za zdravlje i pravilan razvoj.

 

U okviru velikog i važnog projekta "Zasadi drvo", koji su pokrenuli Adria Media Group i dm drogerie markt, organizuje se konkurs za najlepši sastav na temu "ŠTA MENI DRVO ZNAČI". Svi učenici osnovnih škola u Srbiji su pozvani da pošalju svoje radove.

 

Članovi marketing tima dm-a, po završetku konkursa, izabraće četiri najbolja rada, od kojih će svakom biti dodeljen po jedan "dm vaučer" u vrednosti od 10.000 dinara. Nagrađeni sastavi, kao i ostali radovi koji budu izabrani od strane urednika projekta "Zasadi drvo", biće objavljeni u kategoriji "Zasadi drvo" na sajtu kurir.rs i u potkategoriji "Zasadi drvo" na sajtu espreso.rs.

 

Više o propozicijama, pravilima i uslovima konkursa, pročitajte u nastavku teksta

 

· Učesnici na konkursu mogu biti deca, redovni učenici Osnovnih škola sa teritorije Republike Srbije

 

· Pravo učešća na konkursu nemaju deca lica koja na bilo koji način učestvuju u organizovanju Konkursa i /ili imaju pristup podacima vezanim za priređivanje Konkursa

 

· Jedan učenik može poslati samo jedan sastav

 

· Radovi moraju biti originalni, izrađeni samostalno i poslati u skladu sa propozicijama konkursa

 

· Radovi se šalju isključivo elektronskim putem u Word-u na mejl adresu: nagradnaakcija@adriamedia.rs sa naslovom mejla/Subject: Za konkurs "ZASADI DRVO"

 

· Radovi treba da sadrže maksimum 1500 karaktera

 

· Svi radovi koji se šalju u zaglavlju moraju imati: Ime i Prezime autora/Ime osnovne škole i razred koji pohađa/ Mesto/ broj mobilnog telefona i mejl adresu kontakt osobe (roditelja ili osobe koja je u skladu sa zakonom ovlašćena da se stara o njoj/njemu i da je/ga zastupa)

 

· Navedena kontakt osoba iz prijave je dužna da prilikom prijave na konkurs da saglasnost za učešće deteta na konkursu sledeće sadržine: "Ja_____________(ime i prezime roditelja/staratelja) slanjem sastava deteta ____________________(ime i prezime deteta) izjavljujem da sam upoznat sa propozicijama Konkursa i saglasan / saglasna sam da isti može biti objavljen u medijima izdavačke kuće Adria Media Group".

 

· U slučaju da se roditelj ne saglasi prijava maloletnika se neće uzeti u obzir i svi prikupljeni podaci maloletnog lica će biti obrisani iz baze Organizatora. Maloletnik može biti dobitnik nagrade odnosno primiti osvojenu nagradu samo ukoliko je zakonski zastupnik ili staratelj maloletnika prihvatio i izrazio svoju saglasnost sa ovim propozicijama te nagradu u ime maloletnika i preuzima.

 

· Članovi marketing tima dm-a, po završetku konkursa, izabraće, četiri najbolja rada, od kojih će svakom biti dodeljen po jedan dm vaučer u vrednosti od 10.000,00 RSD

 

· Vaučeri se ne mogu zameniti za novac

 

· Četiri najbolja rada, kao i ostali radovi koji budu izabrani od strane Urednika Projekta "Zasadi drvo" biće objavljeni u kategoriji "Zasadi drvo na sajtu kurir.rs i u potkategoriji "Zasadi drvo" na sajtu espreso.rs

 

· Odluke Urednika Konkursa i članova marketing tima dm-a su konačne u svakoj situaciji

 

· Dobijeni vaučeri će biti podeljeni dobitnicima dana 09.11.2019. godine u dm drogerie markt radnji u Makedonskoj br. 44, Beograd, u terminu o kojem će dobitnici biti naknadno obavešteni

 

· Zakonski zastupnik ili staratelj dobitnika prilikom preuzimanja nagrada daju saglasnost da organizator u svojim izdanjima objavi njihova imena i fotografiju sa dodele nagrada

 

· Pristigli radovi se ne vraćaju

 

· Autori su saglasni da organizator zadržava pravo da radove koristi u kampanji u okviru Projekta “ZASADI DRVO”, da ih objavljuje u svojim elektronskim medijima, kao i da ih reprodukuje u štampi.

 

Dostavljeni lični podaci koristiće se isključivo kao potpis za objavljene radove, dok brojevi telefona i kontakkt adrese dobitnika neće biti objavljivani i koristiće se isključivo u svrhu pozivanja dobitnika, radi preuzimanja dobijenih vaučera.

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...