Kvalitet i pristupačnost

Bosanskohercegovački brend Violeta svojim proizvodima suvereno osvaja tržišta regije

Više od 25.000 čitalaca je imalo priliku da bira proizvode za koje smatra da su najbolji iz segmenta robe široke potrošnje

Lepi & Zdravi 12.02.2018. - 10:00h Autor: Promo
Foto: Promo

Vodeći bosanskohercegovački brend u proizvodnji higijenskih potrepština potvrdu za kvalitet svojih proizvoda dobio je i od strane samih potrošača, što predstavlja najveće priznanje koju neka tvrtka može dobiti za kvalitet koju nudi.

 

U izboru za "Proizvod godine", koji je već šestu godinu zaredom organizovao najposećeniji ženski portal Žena.hr u susednoj Hrvatskoj, više od 25.000 čitalaca je imalo priliku da bira proizvode za koje smatra da su najbolji iz segmenta robe široke potrošnje.

foto: Promo

Violeta Water care dečje vlažne maramice sa 99% vode i ekstraktom nordijske kupine prepoznate su i izabrane od strane potrošača kao najbolji proizvod u 2017. u kategoriji Dečja nega i higijena.

 

Na izvrsnom drugom mestu u svojim kategorijama našli su se i Violeta higijenski ulošci i Teta Violeta omekšivači za veš, ostavivši tako i neke jake internacionalne brendove iza sebe.

 

Iz Violete poručuju da je njihov fokus kontinuirano razvijanje i unapređenje kvaliteta proizvoda, tehnologije i znanja, i da su srećni kada je to prepoznato od strane potrošača.

 

1 / 8 Foto: Promo

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...