Isprobajte ove cake

Izgledajte 5 kilograma mršavije do večeri: Stvar je u proporciji!

Možda ste se tokom praznika opustili i uživali u hrani malo više ili zaboravili da vežbate, pa ste nabacili poneki kilogram viška. Koji god razlog bio, ne dopustite da vas frustracija zbog suvišnih kilograma spreči da se doterate i pokažete šta imate
Lepi & Zdravi 13.01.2015. - 10:36h Autor: cosmopolitan.hr
Foto: Shutterstock

Opustili ste se na odmoru ili ste zatrpani gomilom obaveza i zaboravite da vežbate, dva do četiri kilograma viška su se iznenada "zalepili" za vaše telo.

 

Za telo poput holivudskih zvezda - kako da vežbate prema svojoj građi i postognete najbolje rezultate pročitajte OVDE.

 

Koji god razlog bio, ne dopustite da vas frustracija zbog suvišnih kilograma spreči da se doterate i pokažete šta imate. Vi znate kako da se vratite u normalu (zdrava ishrana, vežbanje), ali ako morate do sutra da izgledate vitko i seksi, evo nekoliko trikova koji će vam pomoći da u tren oka izgledate (i da se osećate) vitko i zategnuto!

 

1. Odeća koja sužava

 

Istaknite struk pantalonama ili farmerkama sa spuštenim strukom i našivenim džepovima na zadnjem delu (koje su najbolji izbor za ravnu guzu). Vodite računa o tome da vam budu pomalo tesne (ipak ne pretesne). Ako su vam pantalone i majica u svetloj boji, možete da delujete punije, kao i u kariranoj ili odeći na široke pruge. Pravilo je - što tamnija odeća, to sitnija figura. Nosite uže majice, pripijene košuljice i poželjno je što dubljeg dekoltea. Ako obučete preveliki gornji deo u nadi da ćete tako da sakrijete višak kilograma, znajte da ćete u njemu da delujete glomaznije.

 

Obline su in - OVDE pročitajte 5 saveta za savršen stajling krupnijih dama!

 

2. Štikle su obavezne

 

To je najbrži način sužavanja figure. Stvar je u proporciji! Ako ste visoke 165 cm i imate 58 kg, sa štiklama postižete visinu od 170 cm na isti broj kilograma. Ali, pažnja! Ako ste inače visoke 180 cm, prerasle biste u planinu, pa pažljivo birajte visinu potpetice.

 

Kako da hodate u štiklama kao po oblacima uz pomoć 8 jednostavnih saveta saznajte OVDE.

 

3. Minimalizirajuća šminka

 

Istaknite jagodice. Osenčite lice i nećete celo veče morati da "usisavate" obraze. Ispod jagodica stavite bronzer jer ćete tako da dobijete efekat užih obraza. Zatim na jagodice nanesite malo svetlucavog rumenila u prahu u boji šampanjca.

 

OVDE pogledajte kako da naučite trikove za senčenje lica za mršaviji i zdraviji izgled!

 

4. Glamurozno blistajte

 

Stvorite iluziju uz pomoć svetlucavog losiona ili ulja za telo. Čestice koje reflektuju svetlost odvući će pažnju s problematičnih delova.

 

5. Neka vam dekolte izgleda bujno

 

Ovo je jednostavan trik. Uz raskošan dekolte struk deluje tanje, a cela figura skladnije. U udubljenje između grudi nanesite bronzer u prahu koji je otprilike dve nijanse tamniji od prirodne boje vaše kože i u tren oka dobijate bujan dekolte.

 

Dekolte prema obliku lica i tela - ravan izrez je najbolji za žene sa manjim grudima!

 

6. Zauzmite pozu

 

Hod koji izdužuje. Zabacite ramena unazad i prema dole, a zatim izvijte karlicu tako da uvučete stomak. Tako ćete da "izravnate" stomak i guzu. Stojite (i sedite) uspravno. Zamislite da vam je za vrh glave privezan konopac koji vas vuče prema gore. Vaše novo držanje će da zrači samopouzdanjem i osećaćete se kao da ste deset centimetara viši.

 

7. Izravnajte stomak

 

Moćna serija vežbi za trbušne mišiće će vam pomoći da cele noći budu zategnuti, tvrde treneri. Napravite tridesetak rotacija gornjeg dela tela (s rukama iznad glave okrećite torzo na jednu pa na drugu stranu, pri čemu karlica i kolena treba da ostanu nepomični), a posle toga i trideset vežbi izvijanja torza (u istom položaju se nagnite na stranu, pritom ne mičući kukove).

 

8. Izdužujuće frizure

 

Razbarušite kratku kosu. Ako ste ošišane na kratko, razdvojite i zamrsite pramenove tako da deluju razbarušeno. Kratka kosa uredno isfenirana u obliku kruga ili zalizana čini vas bucmastijom.

 

Glatka duga kosa. Što više kose, to figura deluje krupnije, tvrde frizeri i dodaju da ćete, ako ukrotite neposlušne pramenove i izravnate i zagladite kosu, odmah delovati vitkije.

 

OVDE pogledajte 9 frizura koje će vas učiniti 10 kilograma mršavijom!

 

Razdeljak sa strane.

Pramenovi podeljeni sa strane stvaraju optičku varku i čine da okruglo lice dobije oštrije crte, kažu stručnjaci. Oni predlažu razdeljak sa strane ili ako imate šiške da ih češljate od linije obrva ka suprotnoj jagodici.

 

Izvucite svetle pramenove. Uz nekoliko svetlijih pramenova lice će da vam deluje uže. Ne uspevate da odvojite dovoljno vremena za izvlačenje pramenova kod frizera? Upotrebite bilo koju boju za jednokratnu upotrebu i posvetlite samo vrhove i pramenove uz ramena, vrat i lice, tako da uokvirite lice.

 

9. Čudotvorni jelovnici

 

Pijte puno vode. Popijte barem 8 do 10 čaša vode na dan i u roku od 24 sata izbacićete pravu bujicu tečnosti, kažu nutricionisti. Unošenjem velike količine vode ubrzaćete probavu i tako izbaciti so iz organizma, tako da što više pijete, to će se manje tečnosti zadržavati u organizmu.

 

OVDE pročitajte koja su 3 znaka da hitno morate da popijete vodu - alarm da vam se organizam muči!

 

Jedite sirovo. Ujutru umesto soka uzmite jednu voćku, ubrzaće vam probavu, tvrde stručnjaci za ishranu. To može da vam pomogne i da uspešno izvršite jutarnju "WC misiju", što će vam u tren oka "izravnati" stomak. Sem toga, sirova hrana je i mnogo zdravija.

 

Izbegnite gasove.

Zaboravite na za probavu tešku hranu poput brokolija, kupusa, pasulja i bilo čega prženog ili masnog i umesto toga jedite bobičasto voće ili grejpfrut. Tako ćete da se zasitite, ali ne i naduti, kažu nutricionisti.

 

Smanjite unos ugljenih hidrata. Prestanite da jedete čiste ugljene hidrate. Pice i testenine doprinose zadržavanju tečnosti i nadutosti koju želite da izbegnete.

 

Kako da smršate pomoću 7 caka bez gladovanja zamenom namirnica do kilograma manje nedeljno saznajte OVDE.

 

Preskočite so.

Kako se ne biste naduli, izbegavajte hranu s visokim sadržajem soli. Slani keksovi, čips i kokice su očigledni krivci, ali i mnoga bezalkoholna gazirana pića i niskokalorične grickalice sadrže velike količine soli zato se potrudite da pročitate sastojke na pakovanju.

 

Ruke dalje od alkohola. Ako popijete veću količinu bilo kojeg alkoholnog pića, izlažete se ozbiljnom riziku od dehidratacije. To znači da će gore spomenutih 8 do 10 čaša vode koje popijete kako biste se oslobodili nadutosti biti utrošene da bi se nadoknadio gubitak tečnosti u organizmu umesto da se iskoriste za borbu s nepoželjnom nadutošću.

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs