Glumica Kejt Bekensejl proslavila je prošle nedelje svoj 50. rođendan, ali dokazala je da se može da se ponaša kao da slavi neku mnogo manju brojku godina. Plesala je kao klinka i pevala iz dna duše. Presvukla se iz pripijenog svetlucavog srebrnog bodija u usku crvenu haljinu s dubokim prorezom, a zatim u odevnu kombinaciju Plejbojeve zečice i spuštenim zečjim ušima.
„Kakva zabava – puna ljubavi, blještavila i najboljih ljudi”, napisala je o svom rođendanu ova prelepa glumica.
Kejt je jedna od najuspešnijih glumica Holivuda, ali prošlo je 11 godina otkako se poslednji put pojavila u filmu rimejku „Totalnog opoziva” koji je zaradio više od 100 miliona dolara.
Dve godine zaredom osvojila je nagradu za najbolju glumicu na dodeli britanskih Nacionalnih filmskih nagrada. Ipak, ni jedan od tih filmova nije puno zaradio na bioskopskih blagajnama. Drama „Farming” 2021. godine zaradila je 90 hiljada dolara, a „Jolt” prošle godine je zaradio 238 hiljada dolara.
Uprkos lošoj zaradi, Kejt živi jedan luksuzan život u vili vrednoj gotovo 6 milona dolara, a smatra se da godišnje zarađuje najmanje 1,9 miliona dolara. Iako ne zarađuje toliko od filmova, ova glumica primarni izvor prihoda ima na društvenim mrežama gde je na Instagramu prati 5,6 miliona ljudi, a stručnjaci smatraju da zarađuje 35 hiljada evra mesečno.
Broj njenih pratioca na Instagramu nadmašuje brojeve pratice drugih britanskih glumaca. Zvezda „Nemoguće misije” Hejli Atvel ima 1,8 miliona, Kejt Vinslet 1,4, Sijena Miler 1,3 i Helen Miren 1,1 milion pratioca.
Kejt Bejkinsejl se pojavljivala u brojnim reklamama za "Gap" denim, dijetalnu Colu, Lux šampon, Absolut votku i Nestle, bila je ambasadorka brenda za kućne aparate "Rusella Hobbs", a od 2021. zaštitno je lice "MRVL Skin Solutions" linije za njegu kože.
Na Instagramu se hvali kako posećuje luksuzne hotele i kupuje skupu dizajnersku odeću
„Iz njen priče može se shvatiti da uspeh u industriji zabave nije uvek jednostavan put”, rekla je menadžerka za talente Vendy Alan Rajt iz Los Anđelesa.
„Tokom svoje karijere radila je i sarađivala s neverovatnim kolegama na ambicioznim projektima, čak i ako oni nisu postigli željeni nivo uspeha.”
„Ona je bolja glumica nego što joj se to priznaje. Imala je nesreću što su neki filmovi trebali proslaviti je, ali nije tako bilo. Ipak, njeni ne tako dobri filmovi su oni kojih se svi sećaju, kao što je Perl Harbor”, rekao je menadžer talenata Kris Rajt.
Očekivalo se da će film „Pearl Harbor” iz 2001. u kojem je glumila s Benom Aflekomi Džošom Hartnettom započeti njeNU zvezdanu karijeru.
Menadžerka Vendi Rajt smatra da je taj film propuštena prilika. Kritičari su film osudili, a publika nije ostala impresionirana. Kejt je potom glumila u romantičnoj komediji „Serendipity”, ali prema Vendi film „nije ostavio trajan utisak”. Usledila je uloga u akcionoj avanturi „Underworld” 2003. koja je rezultirala s četiri unosna nastavka, iako je film stekao brojne fanove, nije bilo odjeka kod šire publike, navodi ova menadžerka.
„Kejtina veza s rediteljem serijla s kojim je u to vreme bila u braku držala ju je vezanom za projekat verovatno više godina nego što bi inače odabrala”, dodala je Vendi.
Ipak, iako u Holivudu nije najunosnije prošla, njen marketing na društvenim mrežama je jako cenjen.
„Influenser marketing je trend koji ne prolazi, a nema boljeg primera od Kejt Bekinsejl”, rekla je Stejsi Džouns, direktorka vodeće marketinške agencije za pop kulturu "Hollywood Branded".
Kwjt svoj izgled ima zahvaljujući genetici i povremenim tretmanima plazmom bogatom trombocitima. Insistira na izgledu bez zatezanja lica, botoksa, lasera, operacija i filtera.
„Ono što izdvaja Kejt Bekinsejl je poverenje i lična veza s pratiocima. Poverenje je markentinško zlato”, rekla je Stejsi Džouns.