Drvo je glavno oružje u borbi protiv klimatskih promena i aerozagađenja. Ove sezone, četvrte po redu, krilatica projekta “Zasadi drvo” je “Društvo prirodi ili priroda društvu?” u okviru koje će Adria Media Group I dm drogerie markt zajedno sa institucionalnim partnerima I volonterima posaditi čak 250 hiljada sadnica. Pored pošumljavanja, još jedan od glavnih ciljeva projekta jeste I ozelenjavanje deset gradova širom Srbije, a Kraljevo je prva gradska sredina koja će biti bogatija zelenilom zahvaljujući projektu “Zasadi drvo”.
- Što se tiče teritorije grada Kraljeva ona je jako šumovita, pod šumama je 46 odsto. Ali u urbanim naseljima fali zelenila i mi svake godine imamo ovakve akcije - kaže Branka Čubrilović iz odseka za zaštitu životne sredine GU Kraljevo.

Podstaknuto ekonomski svesnom preduzimljivošću JP Srbijašume koja je institucionalni partner akcije "Zasadi drvo" već četvrtu godinu obezbeđuje sadnice na teritoriji Srbije, kako za pošumljavanje, tako i za ozelenjavanje gradskih sredina.
- Primetan je procenat veće pošumljenosti koji iznosi 40 odsto čime je dostignut evropski nivo, a mi idemo i na više toga - kaže Dragan Reljić iz JP Srbijašume.