PONOSNI NA REZULTATE DO SADA! U trećem ciklusu akcije Zasadi drvo zasađeno 5.000 stabala hrasta u Surčinu

Značaj šuma je nemerljiv za čovečanstvo zaključuje Adiba Džudović iz JP "Srbijašume"

Vesti
Autor:

Na teriroriji opštine Surčin radnici Adria Media Grupe i DM-a zasadili su oko 5.000 sadnica hrasta.

- Mi smo jako ponosni na rezultate koje smo ostvarili do sada. Ponoviću, u jednom danu je zasađeno 50.000 sadnica, a u ovom ciklusu, počevši od jeseni pa do marta obavezali smo se da zasadimo 200.000 novih sadnica- kaže Ana Aleksić. članica uprave Adra Media Group.

Svetlana Jovanović Mitić navela je da je kompanija DM izuzetno ponosna na sve što je do sada urađeno ovim projektom.

- Sama zajednica prepoznala je projekat za koju je DM na osnovu poslovanja i projekta "Zasadi drvo" dobila nagradu Đorđe Vajfert. Glavni cilj nam je da motivišemo sve ostale kompanije i pojednice da se priključe kampanji - kaže Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka marketinga i komunikacije DM drogerije Srbija.

Značaj šuma je nemerljiv za čovečanstvo zaključuje Adiba Džudović iz JP "Srbijašume".

- Poznato je kako šume pozitivno utiču na smanjenje efekta staklene bašte, na umanjenje globalnog zagrevanja - kaže Adiba Džudović.

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs