Kenza Subošić osvojila je svet kao model i influenserka, a njen život dobio je potpuni zaokret tek sa suprugom Aleksandrom, Crnogorcem kojeg je upoznala u Švedskoj. Njihova priča počinje kao prava moderna bajka – spoj različitih kultura i karaktera, ali sa zajedničkom vizijom i strašću.
Njihov brend Ivyrevel, koji spaja luksuz i digitalnu inovaciju, osvaja modne zaljubljenike širom sveta i postavlja nove standarde u industriji.
Kenza Zouiten Subosic, rođena 21. aprila 1991. u Naki, blizu Stokholma, odrasla je u multikulturalnom okruženju kao Šveđanka marokanskog porekla. Još kao tinejdžerka, Kenza je bila zaljubljena u modu, putovanja, i druženja sa prijateljima i porodicom. Svoj prvi blog pokrenula je sa samo 15 godina, želeći da zabeleži svakodnevne tinejdžerske doživljaje, ne sluteći da će to promeniti njen život.
Već sa 16 godina, Kenza je privukla pažnju medija kao najčitanija blogerka u Švedskoj, što je otvorilo vrata brojnim mogućnostima u svetu mode i zabave. Postala je prepoznatljivo lice, pojavljivala se na naslovnicama časopisa i u televizijskim emisijama, a zatim su brendovi prepoznali njen uticaj i autentičnost.
Kenza je nastavila da se usavršava kao model, TV voditeljka i dizajnerka. Jedan od njenih najvažnijih poslovnih poduhvata bio je osnivanje modnog brenda Ivyrevel 2013. godine, zajedno sa svojim suprugom Aleksandrom Subosićem, njegovim bratom Dejanom i prijateljem Gustavom Springfeldtom. Brend je ubrzo privukao pažnju giganta ko što je H&M, koji ih je podržao u daljem razvoju.
Ivyrevel je naišao na ozbiljne finansijske poteškoće tokom pandemije, a uprkos pokušajima rekonstrukcije, na kraju je podnet zahtev za bankrot 2021. godine. Kenza je iskreno prokomentarisala da im pandemija nije ostavila dovoljno prostora da prevaziđu ekonomske izazove, naglasivši koliko im je teško palo opraštanje od brenda na kojem su radili skoro deceniju.
Ipak, prema njenom oficijalnom sajtu Ivyrevel i dalje radi, kao poznati digitalni modni brend sa inovativnim i modernim dizajnom.
Njena strast prema modi i preduzetnički duh doveli su je do stvaranja nekoliko kolekcija nakita, a takođe je dizajnirala i odeću za različite brendove. Kenza je kroz svoj rad nastojala da kombinuje estetiku sa funkcionalnošću, a njena poruka ženama širom sveta jeste se osećaju samouvereno u svojoj koži.
Kenza je 2009. godine upoznala Aleksandra Subošića, karatistu iz Crne Gore, sa kojim je započela vezu. Par je 2017. godine krunisao svoju ljubav raskošnim venčanjem, koje je izazvalo veliko interesovanje javnosti. Njihova veza je opstala uprkos brojnim izazovima, a Aleksandar je pružao veliku podršku Kenzinim ambicijama i ciljevima. Zajedno su stvorili porodicu i proširili svoj modni biznis, pretvarajući ga u pravi imperiju.
Njihov brak nije bio bez poteškoća. Kenza je prolazila kroz teške trenutke, poput dijagnoze rane menopauze, što je predstavljalo izazov u njenim planovima za roditeljstvo. Nakon dva neuspešna pokušaja vantelesne oplodnje, Kenza je ipak uspela da prirodnim putem zatrudni, a njihovo prvo dete, sin Nikola, rođen je u junu 2019. godine. Par je kasnije dobio i drugog sina, Danila, 2021. godine, dok je treću bebu dobila u junu 2023.
Kenza je kroz godine otvoreno govorila o svom detinjstvu i teškim trenucima koje je prošla sa svojim ocem, koji je preminuo 2018. godine nakon borbe sa rakom. Njihov odnos je bio turbulentan, obeležen porodičnim nesuglasicama, ali i traumama koje su oblikovale Kenzino detinjstvo. Njena majka, koja je radila na tri različita posla da bi prehranila porodicu, bila je stub njihove male zajednice.
U intervjuu 2018. godine, Kenza se prisetila izazova i tuge koje je prošla u odnosu sa ocem, koji je bio poročan i nasilan. Prisetila se kako je kao tinejdžerka pokušavala da pobegne od realnosti kroz zabavu i alkohol, sve dok blog nije doneo stabilnost i omogućio joj finansijsku nezavisnost.
Kada se udala u leto 2017. godine, unajmila je čuvare da patroliraju okolinom.
„Uglavnom su bili tu jer sam se plašila da će se tata pojaviti, a nisam znala kako bih to podnela“, kaže ona.
Prekretnica dolazi kada je saznala da joj je tata oboleo od raka.
„Jako mi je bilo teško da se nosim sa činjenicom da je tata bolestan. Kao da se sve ponovo okrenulo naglavačke, a ja stvarno nisam znam kako ću to da uradim“, kaže ona.
Na kraju, Kenza je odlučila da mu oprosti sve i bude uz njega tokom poslednjih trenutaka njegovog života.
Kenza je postala uzor mnogim ženama širom sveta, ne samo zbog svog poslovnog uspeha, već i zbog iskrenosti kojom deli svoje iskustvo na društvenim mrežama. Ona ne prikazuje samo glamuroznu stranu života, već otvoreno govori i o izazovima, strahovima i neuspesima, što je čini autentičnom i lakše se povezuje sa svojom publikom. Sa dva miliona mesečnih posetilaca na blogu, Kenza koristi svoju platformu za podizanje svesti o ženskim pravima i društvenim pitanjima, istovremeno hrabreći žene da prihvate svoje telo i budu ponosne na svoju prirodnu lepotu.
Stil / Zadovoljna