Ono što je trebalo da bude bezbrižan porodični odmor na obalama Crvenog mora pretvorilo se u noćnu moru za Sandru N, turistkinje iz Srbije, koja je na letovanju u egipatskom letovalištu Hurgada prošla kroz niz neprijatnosti nakon što su se njen suprug i sin razboleli.

U emotivnoj i uznemirujućoj ispovesti koju je podelila na Fejsbuk stranici Egipat – info, Sandra je opisala niz nehumanih i nelogičnih postupaka osoblja jedne lokalne bolnice, koje su nju i njenu porodicu ostavili zatečenima, uplašenima i – što je najgore – bez osećaja sigurnosti u stranoj zemlji.

marriott-hurghada5.jpg
Foto: Promo

Ne mogu da prećutim ono što nam se dogodilo. Želim da upozorim sve koji planiraju put u Egipat – ako imate bilo kakav zdravstveni problem, molim vas da prvo pokušate da potražite pomoć u apoteci, umesto da završite u njihovoj, kako je ja zovem, lopovskoj bolnici“, započela je Sandra svoje svedočenje.

Problemi su počeli kada je njen suprug dobio jaku upalu uha, a ubrzo zatim se i njihov sin razboleo od stomačnog virusa. U nameri da potraže pomoć, obratili su se klinici koja se nalazi u sklopu hotela.

„Na prijemu nas je dočekao muškarac koji se nije ni potrudio da ih pogleda ili pregleda – jednostavno nas je odmah poslao u bolnicu. Bez ikakvih dodatnih informacija, pozvali su taksi i poslali nas u ustanovu udaljenu 12 kilometara od hotela“, objašnjava Sandra.

shutterstock_746516278.jpg
Foto: Shutterstock

 Po dolasku u bolnicu, njenom mužu i sinu su dali po dve infuzije, ali ono što ih je posebno uznemirilo jeste to što im niko nije ponudio pravi obrok, iako su sa sobom imali i stariju ćerku, za koju nisu imali gde da je ostave.

Dobili smo samo suvu kiflu i čašu vode – za bolesnike i dete koje je satima čekalo sa nama“, navodi ona.

Da stvar bude još gora, nisu imali ni osnovne higijenske uslove.

„U toaletima nije bilo ni toalet papira. Sutradan su insistirali da ostanemo kako bi primili još infuzija, ali smo kategorički odbili i zahtevali da se vratimo u hotel.“

Međutim, pravi šok je usledio kada su im ispostavili račun – neverovatnih 1.300 evra za četiri infuzije. „Nisu nam dozvoljavali da napustimo bolnicu dok ne potvrdimo da će osiguranje pokriti troškove. Bukvalno su nas držali kao taoce, a u jednom trenutku su pretili da će pozvati policiju“, priča Sandra.

shutterstock-661183345.jpg
Foto: Shutterstock

 Zamolila je osoblje da bar nju i dete puste nazad u hotel, jer nisu poznavali ni jezik ni grad, ali nailazila je na zid. Tek nakon brojnih rasprava, bolničko osoblje je pristalo da ih puste – pod uslovom da se njen muž vrati u bolnicu uveče u 20 sati na dalji „razgovor“.

Na kraju, osiguranje je potvrdilo da će pokriti troškove. Međutim, dodatni šok je usledio kada je Sandra saznala da jedna infuzija u lokalnoj apoteci košta svega pet evra, što znači da je bolnica naplatila preko 60 puta veću cenu za osnovnu zdravstvenu uslugu.

Screenshot (581).jpg
Foto: preentscreen/Facebook

 „Osećali smo se poniženo, izigrano, kao da smo u nekom lošem filmu. Ovo iskustvo neću zaboraviti dok sam živa. Apelujem na sve koji letuju u Hurgadi – zaobiđite tu bolnicu u širokom luku ako ne želite da prođete kroz isti pakao kroz koji smo mi prošli“, zaključuje Sandra.