Postoji, međutim, način da se ostvare dobri rezultati na društvenim mrežama, u smislu rasta broja lajkova i komentara na objave, kao i njihovog deljenja, a da se ne potroše dodatna finansijska sredstva za promociju objava. Rešenje, naime, leži u objavljivanju sadržaja u periodima kada ljudi najviše obraćaju pažnju na društvene mreže. Ti periodi nisu uvek isti za svaku od društvenih mreža, što ćemo detaljnije opisati u nastavku.
Na Fejsbuku je najbolje objavljivati utorkom, sredom i petkom od 9 do 13 časova. U tim periodima će vaše objave stići do najvećeg broja ljudi i dobiti najviše reakcija. S druge strane, subota je najgori dan za objavljivanje sadržaja, pa bi trebalo da izbegavate promociju vašeg proizvoda i usluge ovog dana u nedelji.
Sve više naših interakcija sa drugim ljudima dešava se virtuelno, a posebno preko društvenih mreža. Kompanije i samostalni preduzetnici to i te kako dobro znaju, zbog čega svake godine povećavaju svoj budžet za promociju na Fejsbuku, Instagramu, Tviteru i drugim popularnim platformama.