1. Dobra organizacija je ključna

U cilju postizanja i završavanja svih obaveza tokom užurbanog radnog dana, vrlo je bitno da se dobro organizujete, i to na više frontova:

Organizujte svoj životni prostor

Pod tim prvenstveno podrazumevamo da treba da se rešite svih nepotrebnih stvari koje vam samo zauzimaju prostor i crpe energiju. Osim toga, ukoliko radite od kuće, poželjno bi bilo da jedan deo stana pretvorite u svoj radni kutak tako da on istovremeno bude i funkcionalan i udoban, ali i kreativan kako bi vas motivisao tokom rada. Poneki novi dekor detalj ili komad nameštaja u stanu može lepo osvežiti prostor i pružiti vam novu dozu energije i inspiracije za novi početak.

(Stil.kurir.rs)

Povratak na posao nakon godišnjeg odmora i laganijeg letnjeg ritma retko kome prija… No, obaveze su tu, život se polako vraća u normalu, a na nama je da se prilagodimo i u novu sezonu uđemo što spremniji i sa puno elana. Kako bi vam to lakše pošlo za rukom, u nastavku vam donosimo nekoliko praktičnih saveta koji vam mogu dosta pomoći.