Do uspeha uz malu pomoć

Budite najbolji mogući profesionalac: Kako da izbegnete 5 najčešćih grešaka na poslu!

Ne shvatajte baš svaku kritiku lično. Krajnje je vreme da naučite da vam neke kritike mogu i te kako pomoći da poboljšate svoj rad, što je uvek pozitivna stvar
Lifestyle 25.12.2014. - 10:19h Autor: index.hr
Foto: Shutterstock

Kako biste bili što profesionalniji i uspešniji na poslu, kranje je vreme da prestanete da radite najčešće greške koje nam se svima omaknu.

 

1. Previše različitih poslova u isto vreme

 

Prema istraživanju koje je objavljeno u časopisu Psychology Today, ljudi koji rade više različitih poslova u isto vreme ne obavljaju nužno posao bolje od onih koji rade jedan po jedan zadatak, iako vam se možda često čini da su oni bolji od vas. Jedno drugo istraživanje je otkrilo kako pokušavanje rešavanja nekoliko zadataka odjednom može da rezultuje slabijim funkcioniranjem mozga. Takođe, takvi ljudi često se kasnije suočavaju i sa problemima fokusiranja na samo jedan zadatak. Ne zvuči obećavajuće, zar ne?

 

Kako da dobijete povišicu saznajte OVDE.

 

2. Pišete duge mejlove

 

Stručnjaci tvrde da uspešni ljudi imaju naviku pisanja kratkih i sažetih mejlova, od svega nekoliko redova, jer sve je ostalo gubljenje vremena i zamaranje onog s druge strane.

 

3. Previše ste osetljivi

 

Vaš poslednji projekat nije prošao onako kako ste očekivali? Naučite da se nosite s tim. Ne kažemo da se potpuno rešite emocija, jer je to nemoguće, ali barem naučite da ih ne pokazujete pred šefom i ostalim kolegama. Takođe, ne shvatajte baš svaku kritiku lično. Krajnje je vreme da naučite da vam neke kritike mogu i te kako pomoći da poboljšate svoj rad, što je uvek pozitivna stvar.

 

Da li ste na dobrom putu u svojoj karijeri saznajte OVDE.

 

4. Ćutite

 

Na sastancima ne učestvujete u raspravama, jer vas je strah šta će drugi da misle o vašem mišljenju. Ne radite to, jer ćete tako sigurno ostaviti utisak da ne doprinosite ciljevima firme ili još gore, da vas jednostavno nije briga. Krenite s malim koracima. Prvo poduprite dobre ideje ostalih kolega, a zatim postupno počnite da izražavate svoje predloge.

 

5. Niste profesionalni

 

Kada ste u kancelariji, morate da budete besprekorno profesionalni. To ne znači da ne smete da se šalite s kolegama, da odete na pauzu ili slično. Ali, svoj privatni život i probleme držite podalje od tog mesta. Takođe, nemojte da kasnite, samo zato što mislite da to niko ne primeti i slično, jer verujte, neko uvek to vidi. Uz to, neuredan i pretrpan sto podjednako ostavlja pogrešan utisak o vama. Pripazite na takve stvari.

 

OVDE pročitajte 5 strategija za veću produktivnost - Parkinsonov zakon će vam olakšati život!

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...