Korisno je znati

5 stvari kojima ćete odmah da impresionirate šefa i kolege: Slušajte, učite, postavljajte pitanja

Nemojte nikada da prestanete da istražujete i učite, kako biste bili u mogućnosti da ponudite pomoć kad vaša firma zapadne u probleme, savetuje stručnjak Džon Liz
Lifestyle 06.10.2014. - 11:37h Autor: index.hr
Foto: Thinkstock

Šta treba da uradiš da bi ostavila dobar utisak na šefa i kolege već na samom početku, bilo da si se tek zaposlila ili pronašla novi posao? Stručnjak Džon Liz ima 5 odgovora na to pitanje.

 

1. Ne budi lenja

 

Intervju za posao je jedan od najtežih ispita, koje ćeš morati da položiš. Međutim, ako si se naporno pripremala za njega, nema svrhe da sad staneš.

 

"Nemojte nikada da prestanete da istražujete i učite, kako biste bili u mogućnosti da ponudite pomoć kad vaša firma zapadne u probleme. To je ključno za uspeh na poslovnom planu. Takođe, važno je da shvatite ko su ključni igrači - ko može da vam pomogne i da vam olakša posao, a ko može da ga pretvoriti u pakao."

 

Koji su znakovi da treba da promenite posao saznajte OVDE.

 

2. Slušaj i uči

 

Upijaj sve što se događa oko tebe, ali drži glavu dole. Vrlo je bitno da shvatiš kako stvari funkcionišu i šta se od tebe očekuje. Takođe, mnogo toga možeš da naučiš od drugih. Zato obrati pažnju šta oni rade, uči i postavljaj samo inteligentna pitanja.

 

"Tako ćete se prvih nedelja držati podalje od nevolja, a i pokazaćete drugima da ste sposobni da brzo učite. Takođe, kad god vam se pruži prilika, demonstrirajte šta ste naučili, jer tako pokazujete da ste posvećeni poslu i vrednostima firme."

 

3. Mali koraci

 

Sad kad si zaposlena, jasno nam je da što pre želiš da pokažeš da su zaposlili pravu osobu. Međutim, Džon ističe da to nije uvek dobra strategija.

 

"Budite jako oprezni, ako želite u tako ranoj fazi da ponudite ideje, da ne ispadne da već kritikujete način na koji se posao obavljao do tada. Iznesite predloge na način da objasnite metode kojim ste se već koristili i koje su se pokazale uspešne, ali budite sigurni da istovremeno iskažete poštovanje prema onome što kompanija već radi."

 

Kako da na poslu iskoristite sve što vas je majčinstvo naučilo pročitajte OVDE.

 

4. Novi ljudi

 

Upoznavanje novih ljudi je uzbudljivo, ali ponekad može da bude i zastrašujuće, posebno kad si nova. Ali, nipošto ne biudite osoba koja će da stoji u ćošku.

 

"Kada se upoznajete s novim kolegama, nemojte samo da se smeškate i da kimate glavom. Pokažite interes za njihov posao i postavite im koje pitanje. Bitno je samo da ne odete predaleko - prerano."

 

5. Brze pobede

 

Možda želiš odmah da promeniš način rada firme, ali i sama znaš da je to nemoguće. Umesto toga, razmisli o uspesima, koje možeš da postigneš u kratkom roku i s minimalno uloženog truda? Brze i pozitivne promene idealne su za dokazivanje, ali prethodno traži dopuštenje nadređenih, naravno, uz obrazloženje zašto bi te promene bile dobre.

 

Kako da budete srećniji na poslu i koji su saveti za prijatno radno okruženje saznajte OVDE.

 

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...