Plus size

NESAVRŠENA KAMPANJA EXTREME INTIMO: Zašto su korisnici nezadovoljni reklamom ovog brenda?

Extreme Intimo kompanija je odlučila da ide u korak sa vremenom i da proširi tržište na ljude sa oblinama, zato su pokrenuli kampanju (ne)savršena, koja je otišla u pogrešnom pravcu

Lifestyle
Autor:
NESAVRŠENA KAMPANJA EXTREME INTIMO: Zašto su korisnici nezadovoljni reklamom ovog brenda?
Foto: Printscreen/instagram/extremeintimo

Kompanija Extreme Intimo pokrenula je "plus size" kampanju i za kratak rok uspela je da pokrene lavinu komentara ljudi koji su postavljali pitanje da li je uopšte u pitanju kompanija koja prihvata žene onakve kakve su.

Naime, kompanija Extreme Intimo lansirala je kampanju pod nazivom “ne(SAVRŠENA)”, po ugledu na mnoge svetske modne brendove koji imaju ovakve kampanje i ponudu u asortimanu koja je namenjena ženi bilo koje građe.

Ipak, korisnici društvenih mreža doveli su u pitanje brend Extreme Intimo i njegovu “body positive” novu politiku.

Sve je počelo pitanjem jedne od korisnica društvenih mreža, Vanje Bursać: Jel’ ima veći broj od XL, nemojte da se blamirate ako nemate da ste body positive”.

Bursać je ovo komentarisala na zvaničnom postu Instagram profila popularnog brenda, a nije ostala uskraćena za odgovor od njih.

U odgovoru su napisali da osećaju dosta negative u pomenutom komentaru, kao i da ih “nije blam njihovog asortimana jer su potpuno prirodni”.

Znamo da neće svako naći odgovarajući artikal i da nisu svi kupci našeg brenda, ali nije bitno, već da pošaljemo mnogo jaču i važniju poruku, a to je da je svaka žena savršena, bez obzira koji broj nosi” napisali su.

Znači, nemate veće veličine” zaključila je Vanja i od tog momenta stvari su dobile potpuno drugačiji oblik, a celu konverzaciju pogledajte ispod:

Jedan od najdiskutabilnijih odgovora od strane pomenutog brenda jeste onaj u kom su pozvači Bursać da, ako ne može da nađe nešto za sebe jer nema adekvatne veličine – “bacite pogled na asortiman i izaberite nešto nekome za poklon”.

Bursać je objavila i privatnu prepisku koju je vodila sa članom tima zaduženim za društvene mreže brenda Extreme Intimo.

Kampanja “ne(SAVRŠENA): Svaka od nas je savršena!

Inače, kompanije Extreme Intimo pokrenula je kampanju pod nazivom “ne(SAVRŠENA)”.

Oni su skupili različite prirodne i ”obične” žene, u želji da ih predstave onakve kakve su, bez fotošopa. Poruka koju su želeli da prenesu bila je jasna – svaka od nas je savršena baš onakva kakva jeste.

Znaj da NE postoji samo u tvojoj glavi. Izbriši ga. Precrtaj. Stavi u zagrade. Šta god! Samo učini da nestane! Jer da, ti si SAVRŠENA”, navode u kampanji.

Kako ističu, celu “basic” kolekciju slikali su zajedno sa “predivnim damama koje nisu profesionalni modeli, a koje zrače čarobnom, iskrenom energijom.

“Videćeš, ni na jednoj slici nema fotošopa, nema prekrivanja, skrivanja. Nema stida. Ima ponosa. Ponosa na svaki “višak” ili “manjak”, na svaki ožiljak, na sve ono što u ovom modernom svetu je kao “mana”. E pa, hajde da iskreno kažemo: Aman ljudi, nije to mana! To je nešto predivno, nešto što svaku od nas čini posebnom. I zaista (ne)SAVRŠENOM.”

Oni ističu da im je cilj da preplave mreže ne(SAVRŠENIM) fotkama i pozivaju svoje pratioce da okače post ili stori na Instagramu, da ispričaju svoju priču, podstaknu drugarice, koleginice, sestre, da učine isto, uz hešteg #nisisavrsena.

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs