Saveti

5 znakova da je vaša duša zalutala: Evo kako da se vratite na pravi put!

Svima se jednom desi da skrenu sa životnog puta, ali bitno je prepoznati znake i na vreme se vratiti na kolosek

Lifestyle
07:36h Autor:
Foto: Shutterstock

Donosimo vam 5 psihofizičkih znakova koji ukazuju na to da je vaša duša zalutala:

1. Osećate se neverovatno umorno

Ukoliko ste otklonili mogućnost fizičkog umora, onda je moguće da vam je duša umorna. Kretanje u pogrešnom smeru je učinilo da izgubite snagu i lošu energiju.

O čemu treba da razmišljate?

  • Razmislite da li ste verni sebi.
  • Razmislite o svojim snovima. Analizirajte i pogledajte kakvi će biti rezultati.
  • Razmislite o sebi. O integritetu i kvalitetu odnosa sa drugima.

Šta da radim?

Meditirajte. Molite se. Obratite pažnju na sve u vezi svojih snova i težnji.

Vežbajte ili šetajte na svežem vazduhu. Pokrenite energiju.

Radite na svom stavu. Zdravlje kičme je veoma bitno. Radite jednostavna istezanja svaki dan.

Okružite se ruzmarinom ili esencijalnim uljima limuna i ruzmarina.

2. Disanje vam postaje neujednačeno.

Promene u disanju nastaju kada duh nije opušten. Sve zavisi koliko negativne energije krijete u sebi, na primer bes ili anksioznost.

O čemu treba da razmišljate?

Razmišljajte o bilo čemu što u vama ne izaziva bes, strah ili mržnju.

Šta da radim?

  • Izvinite se, oprostite... Jednom kada oprostite ljudima oko sebe, osetićete veliku slobodu.
  • Radite vežbe disanja. Brojite do 4, pa opustite telo i polako udišite. Zatim udahnite i brojite do 7, na 8 polako izdahnite sav vazduh iz pluća. Ponavljajte ovu vežbu dok se sasvim ne opustite.

3. Teško vam je da se koncentrišete

Previše je informacija, a premalo vremena. Zbog toga dolazi do pada koncentracije. Ako stalno žurite, a opet stalno žurite, evo o čemu treba da razmišljate:

Razmislite gde se to najviše "trošite"? Zatim odredite prioritete. Odvojite jedno izvesno vreme samo za sebe.

Šta da radim?

Ne gubite vreme. Nikad ne uzimajte previše. Radite samo ono što je neophodno, držite se rasporeda. Pravite pauze tokom rada.

4. Osećate neverovatnu tugu

Ako ste tužni, a nemate neki specijalan razlog, vaša duša je zalutala. Zašto? Zaboravili ste na sebe. Ako pokušate da ignorišete tugu, situacija će se pogoršati.

O čemu da razmišljam?

Razmislite o svojim gubicima. Obratite pažnju na prošlost koju ste ignorisali.

Šta da radim?

Pokažite zahvalnost. Zahvalnost uklanja osećaj tuge i besa. Navedite 5 do 10 stavai na kojima ste danas zahvalni. Tada ćete sagledati da u životu ima i lepih stvari.

5. Razdražljiviji ste nego obično

Mentalna neravnoteža uzima danak na vašem nervnom sistemu. Ovo se može ispraviti dobrom hranom i vežbom. Možda ćete morati da uradite proveru hormona.

O čemu treba da razmišljate:

Analizirajte koliko alkohola, kofeina i šećera konzumirate. Obratite pažnju na kvalitet sna i koliko dugo spavate. Obratite pažnju na pravilnu ishranu. Pokušajte da svoj lični život dovedete u red.

Šta da radim?

Jedite povrće i voće. Obavezno jedite zeleno povrće i razno voće. Pijte dosta vode. Najmanje 3 litre vode dnevno. Pustite muziku koja vam prija. Plešite....

(Stil.kurir.rs)

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...