Ovo su fotografije koje će slomiti srceDejvidu i Viktoriji Bekam, ne zato što nisu srećni zbog svog voljenog sina Bruklina što učestvuje u tako prestižnoj reklamnoj kampanji, već zato što će im probuditi bolna sećanja.
Radi se o fotografisanju za brend Monkler, koje je opisano kao "ljubavno pismo Londonu", a koje je par (Bruklin i Nikola) u tajnosti obavio u Velikoj Britaniji, bez da su rekli roditeljima ili mlađoj braći i sestri, iako se lokacija snimanja nalazila svega nekoliko kilometara od porodične kuće u Holand Parku.
Takođe su bili na manje od kilometar od mesta gde je Dejvid bio gost na manifestaciji Chelsi šou cveća.
Sve je bilo još bolnije za Viktoriju i Dejvida jer se snimanje odigralo manje od dve nedelje nakon što su Bruklin i njegova supruga Nikola ignorisali proslavu Dejvidovog 50. rođendana.
Još bolnije za porodicu bilo je to što su, dok su Dejvid, Viktorija, njihovi sinovi Romeo i Kruz, kao i ćerka Harper, bili slomljeni zbog tog ignorisanja, Bruklin i Nikola nisu uopšte pridavali pažnju već su se fokusirali na svoj život. Tada su pozirali za jedan luksuzni francuski brend.
To je bio još jedan jasan znak da je raskol između para i Dejvida i Viktorije veoma dubok.
Bruklin i Nikola pozirali su u usklađenim, pufnastim jaknama: jednoj crnoj i jednoj krem boje, koje koštaju preko 1000 evra.
Jedan izvor blizak porodici Bekam otkriva koliko su Dejvid i Viktorija bili jako loše što im sin nije rekao da dolaze iz Los Anđelesa u London zbog posla.
"Bruklin i Nikola nisu imali ni toliko pristojnosti da kažu porodici da dolaze u London. U tom trenutku su već znali da je odnos s roditeljima nepovratno narušen, ali šta je s Kruzom, šta je s Harper?
"Nije bilo nikakvih problema između njih i Bruklina, a on je prešao 8000 kilometara i nije se potrudio da se sretne ni s kim"; rekao je izvor, piše "Dejli mejl".
Ta odluka, kako se tvrdi, mnogi iz kruga porodice Bekam smatrali su "neopisivo bezobraznom".
A stvari postaju još gore za Bekamove u saopštenju za medije koje prati fotografije. Bruklin i Nikola nesumnjivo dodatno dolivaju so na roditeljske otvorene rane svojim izjavama.
Oni su tvrdili kako je ta kampanja oda Londonu. Kako im je drago što je rade, jer im je London u srcu. Pričali su toliko pozitivno o svemu, a roditelje i porodicu ni u jednom trenutku nije spomeni, čak ni kako je odrastao.