Tim Barton i ekstravagantna glumica Helena Bonam Karter smatrani su najjačim parom u Holivudu 2000-ih. I to uprkos činjenici da ljubavnici nisu ni bili venčani! Tokom trinaest godina koje su proveli zajedno, filmski stvaraoci su dva puta postali roditelji i zajedno su objavili sedam remek-dela. Njihova deca, Bili Rejmond i Nel, sada su dovoljno odrasla da započnu sopstvene karijere. Šta se zna o potomstvu slavnog para i zašto su Barton i Karter živeli u odvojenim kućama poslednjih 13 godina?
Tim Bartonov lični pakao
Timoti Barton je rođen u Kaliforniji 1958. godine. Njegovi roditelji su vodili malu prodavnicu poklona u kojoj je prodavao robu sa mačjom tematikom. Tima je odgajao i njegov mlađi brat, Danijel. Par je imao problema sa Timom jer je on kao dete pokazivao znake autizma.
Tim jedva da je komunicirao sa svojim vršnjacima i, van škole, išao je samo u lokalni bioskop. Svo slobodno vreme provodio je u svojoj sobi, čitajući i crtajući. Posebno je uživao u delima Edgara Alana Poa, ispunjenim mračnim temama. Bartonove crteže iz detinjstva takođe su karakterisale slične jezive i neobične slike. Groblje koje se nalazilo u blizini verovatno je inspirisalo ovo raspoloženje. Dečakova okolina je takođe mogla da odigra ulogu: da bi sprečili Tima da luta do grobova, roditelji su mu zazidali prozore spavaće sobe, ostavljajući samo male pukotine. Reditelj je kasnije ove godine nazvao „njegovim ličnim paklom“.
Do tinejdžerskih godina, Tim Barton se donekle opustio. Pridružio se školskom plivačkom timu, počeo je da se ističe akademski i postao je opsednut idejom snimanja filmova. Tim je snimio svoje prve kratke filmove u svom dvorištu sa trinaest godina. Nakon što je završio srednju školu, Barton je pohađao Kalifornijski institut umetnosti kako bi naučio zamršenosti izabrane profesije. Zahvaljujući studentskom radu, odmah nakon diplomiranja ga je zaposlio Dizni.
Saradnja sa poznatom kompanijom završila se kada je Tim želeo da objavi film „Frankenvini“. Menadžment je odbio da rizikuje, ali je Pol Rubens cenio ideju i zamolio je Bartona da režira „Pi-vijevu veliku avanturu“. Ovo delo privuklo je pažnju Vorner Brosa, sa kojima je reditelj sarađivao na serijalu o Betmenu. Do početka 2000-ih, svaki filmski ljubitelj je čuo za Tima Bartona, uključujući i Helenu Bonam Karter.
Bogati aristokrat
Helena Bonam Karter je rođena i odrasla u Londonu u bogatoj porodici. Njen deda je bio lord Askvit, britanski premijer, a baka baronica Bonam Karter.
Njen otac je radio kao bankar i mogao je da priušti prestižno obrazovanje za Helenu i njena dva brata, Edvarda i Tomasa. Međutim, to nije poštedelo porodicu ozbiljnih problema. Prva koja je stradala bila je Karterina majka: kada je Karter imala samo pet godina, doživela je nervni slom i skoro je izgubila kontakt sa stvarnošću. Trebalo joj je tri godine da se oporavi.
Lečenje je podstaklo Heleninu majku da se posveti psihoterapiji i otvori sopstvenu kliniku, a prve konsultacije je obavila sa svojom malom ćerkom. To je imalo dubok uticaj na pogled na svet njenog deteta i verovatno joj je pomoglo da se nosi sa sledećom tragedijom: nakon operacije mozga, otac buduće glumice je ostao paralizovan. Jedini izlaz koji je Helena mogla da dobije od ugnjetavajuće atmosfere kod kuće bio je da ide u školu. Tamo su ona i njeni prijatelji počeli da pohađaju dramski klub.
Još dok je bila studentkinja, Helena je debitovala na ekranu, igrajući Džulijetu. Nakon diplomiranja, nastavila je da razvija karijeru i brzo je privukla pažnju reditelja. Jedna od njenih prvih uloga, u filmu „Soba sa pogledom“, donela joj je tri Oskara. U početku, Helena je glumila samo u adaptacijama klasičnih dela, ali se ubrzo umorila od imidža „kraljice korseta“ i radikalno je promenila svoj imidž. Ovaj period se poklopio sa njenim preseljenjem u Sjedinjene Države i radom na filmu „Borilački klub“. Verovatno je upravo ta smela slika mlade žene sa neobičnim obrtom privukla Bartonovu pažnju.
Najneobičnije veze
Kada je Tim Barton počeo da radi na filmu „Planeta majmuna“, odmah je angažovao Helenu Bonam Karter za ulogu Ari. Reditelj je priznao da ju je odmah video kako igra majmuna. Ova opaska nije razljutila glumicu, već ju je ispunila istinskom radošću. Romansa nije dolazila u obzir tokom snimanja: Barton i Karter su samo par puta razgovarali o Londonu, a Timova supruga je radila na setu. Tek nakon premijere filma, kada je reditelj već bio razveden, počeo je da se udvara glumici.
Barton je više puta priznao da se retko povezuje sa ženama: tolerisao je njihovo društvo samo ako ih je smatrao zanimljivim. Izgleda da su Helenina gotska slika i bujna mašta privlačile i najluđe filmske stvaraoce. Helena je ubrzo postala njegova muza. Reditelj ju je angažovao u skoro svim svojim filmovima, ali nije pravio ustupke: tretirao ju je strože nego druge i bio je otvoren kada mu se nešto nije sviđalo. Bilo je trenutaka kada je, pre početka snimanja, Helena bila jedina koja je morala da se prijavi za audiciju za ulogu.
Ljubavnici su otvoreno govorili o svojoj vezi, ali su se trudili da je drže u tajnosti. Zbog Helene, Tim se odrekao svog uobičajenog načina života i preselio se u London, kupivši kuću u blizini. Godine 2003, Helen je rodila sina, koji je dobio ime Bili Rejmond po svojim dedama sa obe strane. Njegov dolazak je malo promenio u njihovom porodičnom životu: reditelj i glumica su samo srušili zid koji je razdvajao njihove domove. Svaka polovina kuće bila je uređena u stilu svog vlasnika: Helenina je imala aristokratske detalje, Timova atmosferu užasa.
Nikada nisu ni razmišljali o braku, priznajući da su jednostavno bili previše lenji da bi se trudili. Helena je objasnila svoju odluku da ne žive zajedno žaleći se na hrkanje reditelja. Ubrzo se na imanju pojavila i treća kuća: nakon rođenja ćerke Nel, par je odlučio da izgradi poseban dom za decu. Tamo bi naslednici mogli da provode vreme sa dadiljama dok su roditelji bili zauzeti poslom. Kasnije su Helena i Tim takođe zatražili od vlasti dozvolu za izgradnju podzemnog tunela, što je dodatno šokiralo fanove: činilo se da je susret ova dva čudaka bio predodređen.
Međutim, idila se ubrzo raspala. Prvi nagoveštaji raskida pojavili su se 2013. godine, kada je Barton viđen sa drugom ženom. Helena ga je branila, ali nije uspela nikoga da ubedi u njegovu nevinost. Godinu dana kasnije, objavili su razdvajanje, naglašavajući da ostaju prijatelji zbog svoje dece i da će nastaviti da se brinu o njima zajedno. Glasine su sugerisale da je Bartonovo ponašanje igralo glavnu ulogu u ovoj odluci: patio je od krize srednjih godina i varao je. Štaviše, Tim je izgubio interesovanje za svoju suprugu, i romantično i kreativno, uzevši sve što je mogao od svoje muze.
Naslednici ludog reditelja
Bivši ljubavnici su zaista nastavili da odgajaju decu zajedno, živeći naizmenično sa ocem i majkom. Njihov sin, Bili Rejmond, bio je uključen u Bartonove filmove od malih nogu. Ista sudbina je čekala i Nel. Međutim, dečje uloge su bile sporedne, ponekad čak i neme. Glumica je objasnila ovaj izbor time što nije želela da njen sin i ćerka krenu njenim stopama. Ona i Tim su sanjali o tome da njihovi naslednici nauče normalnu profesiju i ostave iza sebe javnost.
Bili verovatno jeste. Iako je bio redovno prisutan na ekranu kao dete i tinejdžer, poslednjih nekoliko godina se nije ni pojavljivao na društvenim mrežama.
Bili Rejmond Barton je ove godine proslavio 22. rođendan, a njegovo trenutno zanimanje je nepoznato. Njegova sestra, Nel, međutim, odlučila je da iskoristi popularnost svojih roditelja i da se bavi manekenstvom. Timovi i Helenini fanovi je nisu videli dugo vremena, tako da je njeno nedavno pojavljivanje u javnosti bilo iznenađenje.
Sedamnaestogodišnja Nel je odrasla i može se pohvaliti upečatljivim izgledom. Verovatno je nasledila stil od majke. Glumila je sa njom u godišnjici kampanje Larkspur & Haw. Fotografije otkrivaju koliko su majka i ćerka slične. Obožavaoci glumice i rediteljke sigurni su da ovo nije Nelin poslednji manekenski angažman.